dissabte, 3 de maig del 2014

Un llibre per 176.00€!

Hey Angels!

Aquest llibre tant car és el primer de la saga de Harry Potter, però per què és tant car?

  • Aquest exemplar és de l'edició del 1997 del llibre Harry Potter i la pedra filosofal, va ser venut per 176.00€ ( 150.00 lliures) en una subhasta a Londres i conté anotacions i més de 20 il·lustracions fetes per la mateixa J.K Rowling.
  • Pagarieu tots aquests diners per l'exemplar?



  • Aquí hi han altres edicions de la saga ( més assequibles) no totes ja que s'han han fet moltíssimes! Quina teniu vosaltres?

    1. L'edició en català, aquesta és la que tinc jo!



    2. L'edició en castellà



    3. La edició en anglès, és semblant a la primera en català


    4. Un altre edició en anglès, amb dibuixos semblants a la primera i tercera



    5. Una edició com més moderna, on a cada portada hi surt com el objecte més representatiu del llibre.

    6. Una de les edicions en anglès, la veritat és que m'agrada molt. Aquesta edició també la tinc.

    7. Una edició  molt... llampant per dir-ho d'una manera.


    8. Aquesta edició m'agrada molt, els dibuixos són molt macos i no se m'agraden!






    Quina edició us agrada més?




    5 comentaris:

    1. Jo estic obsessionada amb Harry Potter, sincerament, les millors tardes de la meva vida les he passat llegint-lo :)

      www.eleutheromaniavictim.blogspot.com

      ResponElimina
      Respostes
      1. eii
        sense cap mena de dubte es un passapagines super ràpid!
        ara em passo per el blog

        Elimina
    2. Hola, felicitats pel teu blog perquè crec que és genial. Miro molts altres però el teu està francament bé pel tema visual :) Però et recomanaria que si entres a adolescents.cat per fer promo del teu blog no facis un spam tan agressiu i que no facis un 'copiar-pegar' sense comentar la noticia perquè queda fatal.

      ResponElimina
    3. Hola! Jo fa poc que et segueixo, però m'encanta el teu bolg! Tens exactament els mateixos gustos per la lectura (harry potter, divergent...)!
      A mi personalment m'agraden molt els llibre de Harry Potter que tinc, que són amb català! Però seria un somni poder tenir aquest llibre de la J.K.Rowling amb els seus petits apunts tan misteriosos...

      ResponElimina
      Respostes
      1. eii!!
        oi tant que seriaa un smoni!!! com s'imaginava Rowling l'escut, snitch! i totes aquestes coseees!! deu meuu! no crec q m'ho regalin pr el meu aniversari :( :(

        Elimina

    Hola!
    Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
    -Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
    -Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...