divendres, 30 de maig del 2014

Ressenya: Delirium


Hey Angels!

Tinc moltes ganes de fer aquesta ressenya, ja que aquest llibre és molt recent ( de fet fa tres dies que l'he acabat) i sento la necessitat de comentar-ho amb algú, aquests sou vosaltres:




Dades principals:

Escriptora: Lauren Oliver
Persona: Primera persona
Trilogia: Delirium, Pandemònium i Rèquiem
Altres llibres: Delirium stories
Web: Oficial de l'escriptora
Etiquetes: distòpic, amor, aventura, acció, amistat
Sèrie televisiva: S'ha fet un capítol pilot sobre el primer llibre, la veritat es que és una porqueria!A la sèrie la Hana no és tan guapa com diuen al llibre i té el cabell negre! i la Lena és guapa ( Emma Roberts) i rossa! No és fidel al llibre GENS.
Imatge portada:


Sinopsis:


SEGLE XXlll

L'amor ha estat diagnosticat com una malaltia perillosa considerada l'origen de tots els mals de la humanitat.

A LA LENA

Li falten 95 dies per a la cura, una operació obligatòria per extirpar tot rastre de la malaltia i entrar a formar part d'una societat uniforme i sotmesa, on tothom té el camí marcat.

EL COMPTE ENRENE
avança inexorablement cap al fatídic dia de la cura, quan apareix l'Àlex, un membre de la resistència. 
La Lena haurà de prendre la decisió més                                                difícil de tota la seva vida.





Personatges principals:

Lena: La lena és una noia normal, fa cas, mai no es queixa, espera amb ànsia el dia de la cura, tenir una vida normal amb un marit normal la resta de la seva vida. Mai s'hagués imaginat que un noi li fes canviar la perspectiva i la opinió de la societat en que viu. És una noia molt valenta, ni gaire guapa ni gaire lletja, li encanta córrer, el color gris i Romeo i Julieta. M'agrada molt el personatge, es veu molt la evolució que fa la seva ment. Jo la vaig imaginar com la cara de la portada. No us han agafat ganes d'anar a Portland a la platja de l'East End? i mirar l'horitzó...




Àlex: Aiiiiixx!! el meu Àlex! com em vaig poder enamorar tant ràpid? des de que li fa el guiny al laboratori ja em va robar el cor! És tant!!!! afjdflkjsljsñgh<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 *<4 * no vull dir res per no algun SPOILER... només dic que és tant simpàtic, tant amable, carniyós perfection! 



Hanna: " intento memoritzar-la tal com és: corrent rient, bronzejada, feliç, guapa i meva; amb els cabells rossos flamejant sota els últims raigs de Sol com una torxa, com una promesa de coses bones per venir, de dies millors per a totes dues. L'amor, la més mortal de totes les coses mortals: et mata tant quan la tens com quan no la tens" Això ho diu tot. És un dels pocs llibres que la segona protagonista femenina m'ha agradat quasi bé tant com la protagonista. 





Frases que enamoren...:



-No hi ha regles-dic- per tant, no hi ha trampes



-Ets tan maca...-l quan els nostres ulls es troben, sé que m'ho diu de cor.




-t'estimo lliurement





L'amor: et matarà i et salvarà alhora




Prefereixo morir estimant l'Àlex que viure sense ell.




t'estimo, no ho oblidis mai, això no ens ho podran prendre.


Opinió personal: CONTÉ SPOILERS
Tenia moltíssimes ganes de llegir aquest llibre perquè havia sentit molt bones recomanacions i em va cridar molt l'atenció ja que és del meu gènere preferit   ( aventura+amor). Ara parlem sobre aquest final... 
Perquè? és el primer llibre no el poden matar ( tot i que estic 90% que l'Àlex no està mort, instint literari), no tens temps d'agafar-li tot el carinyu que t'agradaria! perquè sempre han de matar algú els escriptors, a vegades queda ve com per exemple a Harry Potter, però que em matin el meu Àlex!!!! imperdonable!
No se quina mania tenen, la veritat. Com potser sabreu ara estic llegint Pandemònium  o sigui que encara sóc una inexperta en aquesta saga, no em pregunteu res sobre el final i aquestes coses perquè no sabré res de res!




Puntuació:  9,5/10 tot i que l'últim paràgraf m'enamora, no trobo gaire encertat el final, que pot ser clau pel desenvolupament de la història? potser, encara no ho se, però és la sensació que m'ha deixat.La veritat una trilogia súper recomanable!



QUINA ÉS LA VOSTRE OPINIÓ RESPECTE EL FINAL DEL LLIBRE? I SOBRE LA SÈRIE? Comenteu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...