dissabte, 24 de maig del 2014

Ressenya: La Resistència


Hey Angels!

Ja fa uns quants dies que no faig cap ressenya, així que us en porto una de molt d'especial. La resistència, la primera part de la trilogia Memòries d'Idhun de Laura Gallego. Si voleu llegir el primer capítol clik aquí

Dades principals:

Escriptora: Laura Gallego
Pàgines: 556 
Persona: Tercera
Trilogia: La resistència, Tríada, Panteó
Altres llibres: Aquest octubre (2014) s'estrena una enciclopèdia sobre el món màgic Idhun, i la trilogia en versió còmic.
Web: Web oficial de Laura Gallego
Etiquetes: fantasia, màgia, amistat, amor, aventures.
Imatge portada:



Sinopsis:


El dia en que a idhún es va produir la conjunció astral dels tres sols i les tres llunes, ashran el nigromant es fa fer amb el poder d'aquell planeta. al nostre món, un guerrer i un mag exiliats d'idhún han format la resistència. a la que pertanyen tambè en Jack i la Victòria, dos adolescents nascuts a la terra. l'objectiu del grup és acabar amb el regnat de les serps alades, però en Kirtash, un jove i despiatat assasí enviat per l'ashran a la terra no els ho permetrà. 




Personatges principals:

Victoria:
Una noia de 14 anys, llesta, guapa, és molt valenta. En el primer llibre és molt innocent ( "buenu" crec que la Victoria i en Jack són molt innocents al primer llibre), personalment m'agrada molt el caràctecter que té, m'encanta que en moltes ocasions es guia pel cor i no pel cap, tot i que a vegades li causa algun problema.


Jack:
 Primer de tot, que us quedi clar que jo sóc team Kirtash/Christian 100%!!! Però això no vol dir que no m'agradi el Jack. El seu caràcter al primer llibre no m'agrada gaire és molt impulsiu i no és gens madur. En Jack ha de posar seny a la seva vida ja que li passen moltes coses de cop i això el fa canviar molt.  El seu amor per la Victoria és molt maco i sincer,no dic que no m'agradi, si no que prefereixo el Christian/Kirtash. El canvi que fa en Jack en els tres llibres és brutal, i al final del tercer libres crec que vaig acabar sent 70% Christian/Kirtash i 30% Jack. ( seguint fidel al meu Chris)




Kirtash/Christian:
M'encanta aquest personatge, el seu misteri, els seus ulls, la seva mirada, com ho sacrifica tot, és alsdjfkjfdsjh! Des del principi sempre vaig ser 100% team Christian!!! És més gran que la Victoria i en Jack ( crec que un parell d'anys), és molt madur, una persona que ho té tot control, com confia amb ella.És tant sigilòs... Ho sabia TOT des del principi i no va fer res ( els que us heu llegit el llibre ja m'enteneu). Simplement em vaig quedar enamorada d'ell i de la seva gèlida mirada... El meu personatge preferit de la trilogia sense cap dubte.









Frases que enamoren...: AVÍS SI VOLS QUE EL LLIBRE SIGUI TOT SORPRESA NO CONTIUNUIS petits SPOILERS



"Sabes que tengo que matarte, y no lo he hecho todavía. Ni tengo intención de hacerlo, y no te imaginas la de problemas que me puede acarrear eso. ¿Me preguntas si me importas? ¿A ti qué te parece?"  Kirtash








"Un beso es solo un beso solo tiene la importancia que tu quieras darle" Christian



"-Crees que es amor?
-No encuntro necesario buscarle un nombre-replicó él- És lo que es." Chrsitian i Victoria






Opinió personal:

Aquesta trilogia, és una d'aquelles que et marca un ara i un després a la teva vida, et deixa petjada, t'identifiques amb els personatges t'hi poses a la seva pell, vius les seves aventures com si fóssim un altre personatge més. És màgica aquesta saga, els personatges són súper reals i molt ben treballats. Quan vaig acabar el primer, ja tenia a la tauleta de nit el segon. Vaig acabar-lo i al cap de dos segons ja estava al tercer capítol del segon.
En serio és una lectura obligatòria! El final del primer llibre....






Puntuació: 10/10 perfecte, i els següents encara són millors!
He disfrutat molt fent aquesta ressenya recordant aquesta meravellosa història. Espero que la disfruteu igual que jo i que si no us heu llegit el llibre, que us animeu a llegir-lo perquè us ho juro val la pena!


            VOSALTRES QUE SOU TEAM JACK O CHRISTIAN?



3 comentaris:

  1. Holaaaa!
    Tot hi que sóc 100% TEAM JACK, no vol dir que odii en Kirtash, perquè sense ell no podria haver-hi hagut historia. M'encanta aquest llibre, em va enamorar des de bon principi.

    Mar <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. eiii!!!
      aquest llibres enamoren des de bon principi!!!!
      parleem <4<4<44<4

      Elimina
  2. Comento una miqueta tard... però m'acabo d'acabar el primer llibre i m'estic llegint Tríada, i no sé de quin Team sóc... Quan la Victòria està amb en Christian estic com: TEAM CHRISTIAN SON TAN MONOS!!! i quan està amb el Jack estic com: TEAM JACK 4EVER!!! Però ultimament ho soc mes del Jack... Ja que una de les meves millors amigues m'ha explicat tota la saga... Les poques vegades que es llegeix un llibre abans que jo, em fa Spoilers bastant importants...

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...