divendres, 2 de maig del 2014

Ressenya: Allà on els arbres canten


Hey Angels!

Avui la primera ressenya de Laura Gallego!

Dades principals:

Escriptora: Laura Gallego
Pàgines: 477 pàgines
Web: Oficial de la Laura Gallego
Etiquetes: Aventures, amor, acció, màgia
Imatge portada:




Edició limitada: ( va amb dos imatges de col·leccionista)


Sinopsis: 
Viana és l'única filla del duc de Rocagrisa; està promesa amb el Robian de Castlelldemar des de que eren petits. Els dos s'estimen i es casaran a la primavera. Però, durant les festes de la celebració del solstici d'hivern, un estrany home els avisa de l'amenaça dels bàrbars. Així que el Duc i en Robian es veuen obligats a marxar a la guerra. Mentres la Viana a d'estar esperant a que tornin, i potser fer cas de les llegendes que diuen sobre els bàrbars i el Gran Bosc...





Crec que aquesta sinopsis no li fa gaire favor al llibre perquè dit així sembla una història bastant masclista ja que la noia ha d'esperar a que els homes vinguin de la guerra, però és molt més que això, no he volgut posar cap més detall ja que la història és millor que sigui tot sorpresa.

Personatges principals: conté SPOILERS

Viana: És tan forta! Tan valenta, sempre segueix el seu instint i fa el que creu que és millor, tot i que a vegades és tant tossuda! la seva transformació... ho deixa tot enrere; tot el que li havien ensenyat, tot el que havia cregut .... torna a començar de zero la seva vida.
Al final del llibre és torna tan sàvia i com cada dia va a veure l'Uri al jardí és tant   <3




Uri: Ai l'Uri! és tant no hi han paraules el seu amor per a la Viana, ell també comença de zero, com l'estima, com intenta comunicar-se amb la Viana per explicar-li d'on ve i i és únic... 




Oki: Ell és la peça clau per el final, és que quan entens que és com un elf o algú immortal és en plan...





Opinió personal:

pff, aquest llibre em va canviar molt! és una de les millors històries de la Laura Gallego, i la veritat és que el final és tant perfecte! És el millor final que he llegit fins ara! Els personatges, l'ambient, la història és tot el que la fa fantàstica. Amb aquest llibre plores, rius, t'emociones, pateixes, mil i una emocions i la veritat és que només per la portada ja val la pena comprar-lo.



Frases que enamoren...:

  • La nova Viana havia nascut i crescut a l'ombra de la invasió bàrbara i de tot el que n'havia sorgit. 
  • Jo no puc estar amb tu sempre- va dir-. No d'aquesta manera. Però et prometo que t'estimaré sempre...sempre. Sempre.
  • I gràcies a la veu de l'Oki, l'Uri i la Viana van renéixer altra vegada, en la imaginació dels seus oïdors, per tornar a viure la seva història d'amor sense fronteres.

Puntuació: 10/10 sense cap dubte. És tant màgica aquesta història... us la recomano molt!

4 comentaris:

  1. Hola!!
    Jo tinc el llibre i m'ha agradat molt!!! és una història molt romàntica i el final és una mica trist però és el final que ha de ser, el que passa que em sap molt de greu per la Viana ja que es pensava que el seu amor amb en Robian era de veritat quan era l'amor que sentia cap a l'Uri. Em va fer molta pena quan va renunciar a ella al palau, en canvi que l'Uri li va fer el petó amb vaig enamorar!!!!
    Val la pena llegir-se el llibre per què sincerament fa reflexionar sobre la teva vida. A mi el principi em va costar d'entendre'l però ara que me l'he llegit 10 cops sé que és una de les millors històries de la Laura Gallego, com la de Finis Mundi que també em va agradar molt. Estic d'acord amb tu en que la Laura Gallego és molt bona escriptora!
    Per cert t'has llegit el llibre El col·leccionista de rellotges extraordinaris?
    També és de la Laura Gallego.
    Segueix amb el blog és fantàstic!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      És que és un lllibre que enamora! *_
      Finis Mundi me'l van fer llegir a l'escola, em va agradar però trobo que M. Idhún i allà on els arbres canten li donen 4487593875975 voltes.
      No he legit el col·leccionista de rellotges extraordinaris encara em queda pendent! A veure si algun dia l'acabo llegint!

      Un petò <4

      Elimina
  2. Hola, Aria! ^^

    Coincideixo molt amb tú. L'evolució de la Viana és realment sorprenent! El final em va deixar totalment de pedra, totalment... És, encara avui dia, dels finals que més m'han agradat... Sincerament, hagués estat un altre final i no l'hagués estimat tant el llibre... Fins a quin punt pot un final canviar tota una història, tot un llibre!

    Fins aviat,
    Alba

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Tens tota la raó! tinc pendent de fer una ressenya actualitzada d'aquest llibre perquè és dels meus preferits i crec que l'entrada no li fa gens gens de justícia!

      Un petó!

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...