dijous, 1 de maig del 2014

Booktag: Harry Potter

Hey Angels!

Avui us porto el booktag de Harry Potter que consisteix en respondre una sèrie de preguntes sobre aquesta fenomenal saga que tothom ha sentit a parlar, ha llegit o ha vist alguna vegada...


Hogwarts és la meva casa!


CONTÉ SPOILERS

1. Quin és el teu llibre preferit?
El meu llibre preferit és l'últim: Harry Potter i les relíquies de la mort, és quan totes les incognites és van destapant, tot té sentit i és en plan... o    o     o     o      o!




2. Quina és la teva pel·lícula preferida?
La meva pel·lícula preferida és el quarta: Harry Potter i el calze de foc. Perquè els protagonistes ja són més madurs, i la competició, les proves, el ball... M'agraden molt, crec que és el més màgic hi surten dracs, sirenes...
En concret hi ha una escena de la pel·lícula que sempre ric molt que és quan el Ron s'emprova el vestit pel ball.





3. Llibre que menys t'agradi
Tots els llibres són perfectes! Sense un la saga no tindria sentit!
4. Pel·lícula que menys t'agradi
Doncs no sabria dir-te alguna, ja que totes són grans adaptacions cinematogràfiques.
5. Quines parts et van fer plorar?
Quan mor el Dobby! Déu meu és super trist, i quan maten al Sirius Black! Ja no li queda més família de sang ( a part de la germana de la seva mare) i també a l'últim llibre quan el Harry es va a "entregar" per lluitar contra el Voldemort i es despedeix del Ron i la Hermione. Quan mor Snape... buff molts moments!


Aquí descansa Dobby, un elf lliure



6. Crepuscle o Harry Potter?
Són sagues molt molt molt diferents, no es poden comparaar!

7. Quin és el personatge que intentaries conquistar?
Sens dubte els germans George i Fred Weasley! Són super divertits!



8. Quin és el teu personatge preferit?
A part dels tres protagonistes; Ron, Hermione i Harry, m'estimo molt el Snape. Perquè després de tot el temps que va passar segueix estimant la Lily com el primer dia, ho renuncia tot per amor...
-Desrés de tot aquest temps?
-Sempre



9. Quin seria el teu Patronus?
El meu patronus seria potser un gatet petit, nose són molt "monus"! és que nose! Quina pregunta ajajajaj



10. Si poguessis escollir: vareta, pedra filosofal o la capa de la invisibilitat?
Capa, capa i capa sense cap dubte.
La pedra no perquè els que resucites no són d'aquest món i no són els mateixos.
I la vareta ni en broma... perquè em matin? 



11. Et van molestar alguna de les pel·lícules?
Doncs com he dit abans, totes les pel·lícules són grans adaptacions i clar que s'han saltat escenes i ni han posat de noves però han captat l'essència de la saga.
12. En quina casa estaries?
Doncs a Gryffindor, doncs perquè crec que és la més honesta i és on hi va la bona gent a part vaig fer un test i em va sortir aquesta.
GRYFFINDOR FOREVER!

13. Quina seria la teva matèria preferida?
Qualsevol que tingui a veure amb els encanteris, defensa conta les forces del mal i totes aquestes o també Quidditch poder volar amb una escombra, tenir la sensació de ser un ocell...

14. Quin és el teu professor preferit?
El Remus Lupin que ensenya Defensa contra les forces del mal, ensenya al Harry a defensar-se dels demèntors amb el Patronus i forma part de l'orde del Fènix.



15. Quins actors t'agradaria conèixer?
En concret m'agradaria molt conèixer L'Emma Watson perquè trobo que és molt bona actriu i cada paper que fa em sorprén més ( tot i que sempre serà la petita i repelent Hermione Grenger) m'agradaria molt té pinta de ser una noia molt assenyada.



16. Quins encanteris t'agradaria conèixer?
M'encantaria poder fer Windargium Leviosa i Accio ja que tots ens ha passat algun cop que quan seus al sofà la mare o el pare  et diuen:
- Portam la roba bruta que vaig a fer la rentadora!
i tot just acabes de sentar-te al sofà! es frustant!
Aquest dos encanteris serveixen per apropar una cosa o per fer levitar algun objecte.
mítica escena!

17. Quins jocs tens?
Doncs crec que tenia un joc per ordinador però no tinc ni idea per on para...
18 Quina posició tindries a Quidditch?
Seria buscadora, la que va a per la Snitch, si atrapa aquesta veloç i quasi imperceptible pilota guanya el partit, un paper secundari i a la vegada molt important.

19. Vas quedar satisfet al final de la saga?
MOLT! Déu meu ho  dic sempre, és un final molt tancat i sóc partidaria de que NO haurien de fer més llibres perquè els protagonistes ja han lluitat molt durant tota la seva vida ara els hi toca una època de relax no?



20. Que significa Harry Potter per tu?
Tot i que primer vaig mirar totes les pel·lícules i després em vaig llegir els llibres ( ho se ho se no té perdó de Déu), ja que a casa tenia una o un germà o germana que li agradaven molt i com que jo era més petita ho veia amb ella o ell. No va ser fins més gran que no vaig llegir els llibres. Però tot i aixÍ Harry Potter és una de les sagues més importants de la meva vida amb una història única i màgica.




I doncs a vosaltres que us va semblar el final?




3 comentaris:

  1. A mi em va encantar el final... Trobo que l'últim llibre és fantàstic perquè encaixen totes les peçes de la trama a la perfecció! Jo em vaig llegir els llibres quan tan sols portaven 2 pelis. Et pots imaginar una nena de 9 anys amb un totxo de 900 pàgines? Aquesta era jo.

    Per cert et segueixo i m'encanta el teu blog ets genial :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltees gràciies!! trobo q el final tmb és perfcete pro si haguessin posat menys morts ...uenuu
      parleem <4<4<4

      Elimina
  2. love harry potter!!!!!!!!!!!1 de maig del 2015, a les 18:51

    M'ENCANTA Harry Potter, forma una gran part de la meva vida!!!!! Encara espero rebre la carta per anar a Hogwarts!!!!!!

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...