diumenge, 18 de maig del 2014

Més informació sobre TFIOS!


Hey Angels!

Fa uns dies us vaig ensenyar la banda sonora de No està escrit a les estrelles la pel·lícula que s'estrenarà aquest estiu. Doncs llavorens encara no havien sortit algunes cançons... 


Ed sheeran  amb... All of the stars





LLetra Totes les estrelles ( All of the stars)

Només és un altre nit
I jo sol estic mirant la lluna
Vaig veure un estel fugaç
I vaig pensar en tu

Vaig cantar una cançó de bressol
A la vora del mar
i vaig saber que
Si estigués aquí,
Jo cantaria per tu

Però tu ets a l'altre costat
Mentres l'horitzó es divideix en dos
Ets a milers de Km per poder-te veure't

Puc veure les estrelles
 D'Amèrica
Em pregunto, tu també les veus?

Així que obre els ulls i mira
La manera en què s'uneixen els nostres horitzons
I totes les llums marxaran
A la nit amb mi
I sé que aquestes cicatrius sangnaran
Però els nostres cors seguiran creient
Totes aquestes estrelles ens guiaran a casa

Puc escoltar el teu cor a la ràdio
Està sonant Chasing Cars
I penso en nosaltres

Tornem a l'època en la que
seies  al meu costat
Et vaig mirar i
Em vaig enamorar

Així que vaig agafar la teva mà
Vaig tornar als carrers de Londres
I vaig saber que tot està lligat a tu

Pots veure les estrelles d'Amsterdam?
Pots veure com batega el meu cor?

Així que obre els ulls i mira
La manera en què s'uneixen els nostres horitzons
I totes les llums marxaran
A la nit amb mi
I sé que aquestes cicatrius sangnaran
Però els nostres cors seguiran creient
Totes aquestes estrelles ens guiaran a casa

I, oh, ho sé
I oh, ja ho sé, ah

Puc veure les estrelles
D'Amèrica




 Lykke Li amb No one ever loved 



i Birdy amb Tee Shirt




Quina de les tres us agrada més?
Si voleu mirar la banda sonora completa clik aquí






2 comentaris:

  1. Holaaa
    All of the stars és perfectee♡♡♡
    Tinc unes ganes de que s' estrenii jaaa. No puc esperar a veure l'Ansel I la Shay. Són perfectes per el paper de Gus I Hazel.

    Mar <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heeey!!!
      siiii són perfectes pel paper!!!! jo tmb em moro de ganes de veureeel!!!!!!
      parlem <4<4<4<4<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...