dissabte, 29 d’octubre del 2016

HE CANVIAT

Hey Angels!

Com potser haureu notat, el blog ha estat sense cap nova publicació des de fa uns mesos.
Us haig de confessar que no tenia pensat escriure aquesta entrada, ja que em resulta molt difícil. Per gairebé 3 anys, aquest petit espai era una part molt important de la meva vida i ara, és difícil dir adéu. 

Ja no sóc la mateixa persona que el va crear, i tot i que al principi em va costar acceptar-ho, ara ja estic còmode amb aquesta idea al meu cap. He crescut, els meus interessos han canviat, la meva personalitat també una mica, entre altres esdeveniments.

"Que afortunada sóc de tenir quelcom el qual sigui tan difícil de dir adéu."
Sempre us he dit que en el moment en què ja no gaudeixi o em senti obligada a escriure, deixaria de fer-ho. I ha resultat ser així. Us puc assegurar que no hi ha persona que estigui més enamorada d'aquest racó més que jo, i sempre, sempre el guardaré com una cosa molt especial per a mi i que em va marcar i m'ha marcat com a persona. Estic molt orgullosa d'aquesta petita comunitat que hem creat i mai l'oblidaré.

Amb aquest últim post us dic adéu i us dic per última vegada GRÀCIES, per tots aquells lectors/es que vau confiar en mi i em vau ajudar a seguir amb el què llavors era la meva gran il·lusió.





ARIA

9 comentaris:

  1. Hola Aria,

    Me n'alegro que hagis escrit aquesta entrada per acomiadar-te i s'entén que la gent canvia i que els interessos i prioritats també, així que tot i que et trobarem a faltar per aquest raconet, me n'alegro que facis amb el que et sents més a gust!

    Petons!

    ResponElimina
  2. Hey Aria!

    Sempre sap una mica de greu quan algú dels blogger deixa el seu raco...
    M'alegro que t'hagis acomiadat i espero que et vagi tot genial!!
    Merci per totes les ganes que hi has posat!

    Moltissima sort i fins sempre!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Wina! Igualment, et desitjo també molta sort <3

      Elimina
  3. Em fa molta pena que tanquis el blog però entenc que les persones canvien, te seguit el blog des del seus principis i m'ha encantat. M'estava plantajan de crea un blog de lectura gràcies a tu i crec que el crearé però a partir de l'estiu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fa molta il·lusió el que em dius! Si finalment decideixes obrir-te'l envia'm un correu! Estaré encantada de fer-li una ullada <3

      Elimina
    2. Segur que t'envio el correu

      Elimina
  4. Hola Aria,

    Per a mi has estat sempre un referent com a bloggera i em va encantar poder coneixèr-te en persona. Porto seguint el teu blog des de fa gairebé dos anys, i la veritat és que m'encantava... És cert que les persones canvien i tenen nous interessos, i per això et desitjo tota la sort del món en tot el que et proposis. Estic segura que podràs amb tot.

    Una forta abraçada,

    Pingu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltíssimes gràcies Pingu :) et desitjo també moltíssima sort <3

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...