diumenge, 16 d’agost del 2015

Les meves lectures d'estiu

Hey Angels!

Aprofitant que ja estem a mitjans d'estiu he decidit fer aquesta entrada on us explicaré els llibres que ja he llegit aquest estiu, els que estic llegint ara i els que tinc planejat llegir abans de que s'acabi.
En aquest apartat us mostro tots els llibres que he llegit fins ara, comptant tot el mes de Juny, Juliol i la part d'Agost que portem.






Espero que us hagi agradat aquesta entrada!

Quines són les vostres lectures preferides d'estiu? Què heu llegit fins ara? Coincidim en algun llibre? Quins llibres espereu llegir? Què esteu llegint actualment?


 : ) Us espero als comentaris : )





7 comentaris:

  1. ANIRÀS A LES CIUTATS DE PAPER I NO TORNARÀS MAI. (El llibre em va agradar molt, la peli caqueta)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs encara no he anata a veure la pel·lícula :O així que no et puc dir rees! apa, doncs jo havia sentit que era molt xula


      Un petó<4

      Elimina
  2. De les que menciones; m'he llegit Todas las hadas del reino y las de la selección. Les tres m'han encantat *,*...estic esperant llegirme la de Ciudades de Papel. Jaja

    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola!
      doncs dels que has mencionat tu, ciudades de papel és el que menys m'ha agradat : /

      Un petó<4

      Elimina
  3. Hola ^^ Jo tinc moltes ganes de llegir Endgame i Percy Jackson és tan adorable *___* Espero que gaudeixis de totes les teves lectures ^^ A l'estiu, no sé per què, prefereixo rellegir llbres que m'han agradat molt que no pas llegir-ne de nous T^^T

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      A mi tmb em passa el mateix, fa poc vaig rellegir els últims capítols d'Allà on els arbres canten que és un dels meus llibres preferits * _ *

      Un petó i bon estiu<3

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...