diumenge, 19 d’abril del 2015

Book Tag: Emoticones del Whatsapp

Hey Angels!

Abans de tot vui dir que no, no sóc l'Aria si no la SunShine del blog little dimensions i he vingut avui com a convidada especial. 
Hem decidit fer el book-tag de les emoticones del whatsapp, que consisteix en associar les emoticones que més utilitzes al whatsapp amb caracterísiques literàries.
Les respostes de L'Aria estaràn al meu blog.
I... allà vaig.

MALPENSAT: Llibre amb un protagonista sexy

Diré que en Cam del llibre Te esperaré de Jennifer L. Armentrout perquè a més de que és purament sexy, es un amor de persona amb una personalitat encara més sexy. I, bé, és tan sexy que tindria que ser il·legal.
(En realitat, tots els personatges masculins de la Jennifer ho són.)





ENAMORAT: Llibre del que t'hagis enamorat

Doncs... últimament? Diria que m'he enamorat dels llibres de Odio el Rosa de Ana Alonso y Javier Pelegrín perquè són una meravella: tenen una història molt fresca i original, uns personatges molt ben edificats, una edició preciosa i unes il·lustracions que rivalitzen amb els Quadres de Picasso. 
I m'estic morint pels pròxims.




APLAUDIMENTS: Un llibre que es mereixi un aplaudiment

Doncs qualsevol llibre de Rainbow Rowell es mereix un aplaudiment: tant per la manera com narra, com escriu o com fa històries tan boniques i atrapants.
En aquest cas escolliré Eleanor & Park perquè és un llibre que recordo amb molta nostalgia, que em va arribar al cor i que definitivament es mereix no un aplaudiment, si no una ovació. 




CARA ROJENCA: Llibre que t'hagi deixat amb un molt bon gust de boca.

Aquí diré que El mar infinito de Rick Yancey, la segona part de La quinta ola perquè va ser un llibre que va cobrir la majoria de les meves expectatives, que eren altíssimes, i em va fer gaudir moltíssim. 







CARA SOFRINT: Escena d'un llibre amb la que vas patir molt

Vaig patir moltíssim en una escena del llibre Cress de la saga Cròniques Lunars perquè van passar una sèrie de coses molt bèsties que em van tenir contenint l'alè. No vaig patir:el següent.







LOL: Llibre amb el que has rigut molt


Sóc el teu príncep blau però ets daltónica és una novel·la gràfica que precisament em vaig llegir en català en unes quantes tardes. És un llibre boníssim que a més es llegeix en res, una tarda. 







QUALITAT: Llibre amb una prosa de qualitat

El llibre que m'estic llegint ara, La ladrona de libros, es el llibre que triaré perquè està escrit fantàsticament, amb una prosa que fa fondre la llengua de tan boniques que són les paraules. La ploma de l'autor és una que sens dubte m'agradaria tenir.







I això és tot per avui, espero que us hagi agradat! No us oblideu visitar el blog de la Sunshine per veure les meves respostes!


Quines són les emoticones que més utilitzeu? Coincidiu amb alguna? Quines serien les vostres respostes? 


: ) Us espero als comentaris : )







i Shunshine

5 comentaris:

  1. M'encanta el booktag
    Jo també vaig riure molt en soc el teu princep blau pero tu ets daltonica,
    i vaig patir a Cress, tot i que potser no en la mateixa escena...
    Tot i aixi 'ha sorpes que no tinguesiu els mateixos emoticonos...
    Ens veiem :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Buenu aquestes són les respostes de la Sunshine així que no et puc dir gaire ; )

      Un petó<4

      Elimina
  2. Hola! e___e M'agrada el booktag, a veure si el puc fer al meu blog ^^ Estic d'acord amb varies de les teves respostes, sobretot amb la dels llibres de Rainbow Rowell *___*

    Petons!

    ResponElimina
  3. Hola Aria!
    Realment m'encanta molt aquest booktag! Coincideixo en algunes de les teves opinions (bàsicament perquè no he llegit cap dels llibres de la Sunshine) sobretot amb el final de "Allà On Els Arbres Canten" de Laura Gallego, tot i que sempre creuré que el Robian no era pas tan dolent.
    Parlem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      M'alegra que coincidim!
      Jo tampoc crec que sigui dolent, sino que no era el que la viana havia idealizat, però realment crec que la majoria de nosaltres haguéssim fet el que ell va triar!

      Un petó!<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...