divendres, 31 de juliol del 2015

Els Odiats

Hey Angels!

Avui us porto un booktag que de seguida que el vaig veure al canal del Josu em va encantar, ja que consisteix en respondre unes preguntes sobre les coses que menys t'han agradat en els llibres...
Personatge masculí que menys m'hagi agradat

Aquest seria el Jack de Memòries d'Idhún de Laura Gallego. Concretament el Jack del primer llibre. Entenc que li passen moltes coses a una edat on no s'hauria de preocupar per aquestes coses, però és tan immadur, impertinent, infantil i compulsiu que en serio no podia amb ell. A part de que sempre m'ha agradat més el Christian. No és fins a cert esdeveniment que passa al segon llibre (era el segon o el tercer?) que el Jack fa un gir enorme i la seva personalitat i maduresa incrementen moltíssim i llavors ja el vaig començar a tolerar i em va caure molt bé.
En aquesta categoria també podria haver posat el Travis de Maravilloso Desastre, (que és molt molt molt pitjor que el Jack) però m'hagués indignat de tal manera que  m'hagués enrotllat com una persiana...simplement us deixo la primera entrada del Debat dels tòpics de la romàntica juvenil.

Personatge femení que menys m'hagi agradat

Com ja vaig deixar ben clar a la ressenya, és la Cath de Fangirl. No entenc com a tanta gent li pot agradar tant aquest llibre. La protagonista és una pàmfila a més no poder, arriba a tal extrem que s'arriba a plantejar canviar-se de carrera, per una on no hi hagi tanta gent per no haver de relacionar-se amb el món. En serio? prefereixes estudiar una cosa que no t'agrada abans de tenir companys de classe que volen establir una relació d'amistat amb tu? I després l'escena que també em mosqueja molt, quan prefereix alimentar-se de barretes energètiques durant 3 mesos abans que preguntar-li a algú on és el menjador de la universitat! Aquesta noia té serios problemes.
Malvat més odiat

En aquesta categoria he posat a l'Umbrige de Harry Potter. No sabeu quina mania li tinc a aquesta dona, sobretot a l'actriu de la pel·lícula (que clava el paper) en serio, em va moltíssima ràbia. El pitjor de tot és que tampoc sabem gaire d'ella (o almenys jo no recordo que digui gaire als llibres o a les pel·lícules) perquè és tan dolenta? O sigui quin esdeveniment possible li podria haver experimentat per tornar-se tan... no hi han paraules. Ja m'enteneu. Va arribar fins a tal punt l'odi que quan era més petita i encara no havia llegit els llibres, em negava veure al 5a pel·lícula perquè era on la Umbridge apareixia.

Portada més lletja d'algun llibre que hagis llegit


Entenc que hi hagi gent a qui li agradi però aquest estil de dibuix no m'acaba de fer el pes. Tècnicament aquest llibre no l'he llegit sencer, ho juro que ho he intentat moltes vegades, però és que no se que em passa que mai passo de les 100 pàgines! Cre¡u-te això o no, però no he trobat cap portada lletja, horrorosa d'algun llibre que hagi llegit sencer! El més graciós és que l'escriptora és al Laura Gallego, una de les meves preferides des de sempre, així que no ho se li haig de donar una oportunitat.
Ales de Foc per Laura Gallego


Parella que més hagis odiat

Aquí he debatut una mica, perquè us ho juro que no en trobava cap la qual tingués un record molt amarg. Finalment he decidit que el Julian i la Lena de la trilogia Delirium (Tampoc és una parella que odii, però no se m'acudia cap altre) Simplement trobava que el triangle amorós que sorgeix en aquesta trilogia és molt absurd, perquè des d'un principi es veu d'una hora lluny la resolució, però vaja, com que la trilogia va caure en picat i l'únic llibre que val la pena és el primer, tampoc és que m'importi gaire. 

Llibre que et pensaves que no t'agradaria i et va acabant encantant

En aquesta categoria també he batallat una mica, però després de passar-me una bona estona mirant els meus llibres he de dir que és el primer de tots de la saga de Narnia, El Sobrino del Mago, la meva mare me'ls va comprar quan tenia uns 10 anys més o menys, perquè havia vist les pel·lícules i em moria de ganes de llegir els llibres. Em va comprar els dos primers, però el que no sabia, és que el primer no parlava sobre la Lucy, l'Edmun, Peter o la Susan i, això em va fer tirar endarrere. Però tot al contrari, el llibre em va encantar, perquè és com una mena de preqüel·la on es parla de la història que amaga l'armari famós que et transporta al mon de fantasia, Narnia. 


Llibre que et pensaves que t'agradaria però que al final et va decepcionar


En aquest apartat hi podria posar desenes de llibres, però el que em va fer més llàstima que em decepionés va ser Opposition, l'última entrega de la meva estimada saga Lux. Vaig intentar no fer-me expectatives, però era l'últim volum d'una saga que era de les meves preferides, com volíeu que no m'esperes un final èpic digne de tota la saga. A veure el llibre no em va desagradar, però trobo que s'hagués pogut treure molt més suc a la trama nova que va aparèixer a Origin (llibre anterior). 
Final de saga més decepcionant

Varies vegades ja he mencionat com el James Dashner la va espifiar amb la saga de El Corredor del Laberinto. El primer llibre és meravellós i donava molt de si, em va enganxar moltíssim però el segon? Què era allò? Vaig estar un estiu sencer per llegir-me'l i a sobre no donava com resposta que el lector esperava, i en el tercer, quan per fi esperes l'entrellat de tot, tampoc! O sigui planteges una trama molt interessant, amb moltes incògnites per després no resoldre cap? Fatal, una saga que donava molt de si i va resultar sent una de les pitjors que he llegit. No us llegiu la saga del Corredor del Laberinto perquè us acabarà decepcionant a gran escala, la Cura Mortal un desenllaç que dóna molt per que desitjar.

Pitjor llibre que has llegit

Més aviat que pitjor, llibre que més m'ha avorrit. Aquest sense cap mena de dubte seria l'Ombra allargada de l'amor. Mare meva quin llibre! No havia llegit res tan avorrit. El llibre se'm va fer etern i és molt primet. Tracta sobre un home que se li mor la mare (si no recordo malament) i un gegant se li apareix. Punt i final. No ho se, ja ho he dit milions de vegades, potser era massa petita quan el vaig llegir (perquè farà més d'un any i mig, encara que sembli poc, he canviat molt des d'aleshores) però tinc molt mal record. Potser el llegeixo en uns anys i m'encanta!

Llibre que a tothom li encanta però que a tu no

Aquest seria Tremolor, és un llibre que no va estar malament, entretingut, amb una trama que podria ser interessant, però sincerament, no entenc com ha agradat tant i es va fer tan conegut en el seu moment.... tot i que recordo que li vaig posar bona nota, em va deixar bastant freda i no penso continuar amb la saga. 




Coincidim? Sí? No? Quin és el pitjor llibre que heu llegit? I la pitjor parella? Què en penseu de Fangirl? Us vau quedar satisfets i satisfetes amb el final de El Corredor del Laberinto? 





: ) Us espero als comentaris : )










8 comentaris:

  1. Oh, la professora Umbrige, quina ràbia, Déu meu. La odio més que al president del Govern, i mira que aquest em cau fatal...

    ResponElimina
  2. Hola Aria,

    Déu meu, m'encanta aquest booktag, és suuuper original hahahaha. La veritat és que molts dels llibres que has posat en les diferents categories no me'ls he llegit, així que no puc dir res hahaha, però conicideixo amb tu en la portada d'ales de foc, a mi tampoc m'agrada massa.

    Un petó <4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltes gràcies! Doncs has de llegir ja Memòries d'Idhún * ___ *

      Gràcies per deixar la teva<4

      Elimina
  3. Heeys!

    Realment m'ha agradat aquest booktag jejeje! Coincidim amb Tremolor! A mi tampoc em va captivar! I de moment tinc la saga parada, i no sé si la vull seguir...
    En canvi Ales de foc, la portada es lletja, però la historia em va encantar!
    I en lu del Jack estic en total desacord jajajaja, si es un amor <3
    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Sabia que algú als comentaris em diria algo sobre el jack :'''''') en fi per gustos colors !
      Algun dia acabaré Ales de Foc, ho prometo... :')

      Parlem<4

      Elimina
  4. Hola!

    M'ha agradat molt el tag! Opino igual sobre l'Umbridge, em va passa el mateix amb la peli de l'Ordre del Fènix és la que menys m'agrada veure perquè la dona em posa furiosa, i ja no et parlo de la meva cara quan la veig en una altra peli fent de bona... Se'm fa impossible assimilar-ho >-<
    També concordo amb la teva opinió sobre el Julian i la Lena, i obviament amb el Corredor del Laberinto ;)

    Parlem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      M'alegra que coincidim! a mi també em passa el que has dit de l'actriu que fa d'Umbridge : ''')

      Un petó i gràcies per comentar<3

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...