divendres, 19 de setembre del 2014

Recomanacions de Tardor

Hey Angels!

Comença un nou curs i una nova estació. Tal i com vaig fer a l'estiu, faré un seguit de recomanacions per llegir aquesta estació de l'any. La Tardor. Quan comença a fer fred... 



1. Lleial (#3 Divergent) 


Si heu llegit els dos primers llibres i no sabeu si llegir-vos l'últim, perquè teniu por de: que us decepcioni, perquè t'han fet Spoiler etc. No feu cas. Llegiu-lo! Jo quan el vaig llegir ja sabia el final ( un bloc no va avisar els Spoilers), i el vaig disfrutar igualment, i encara més, perquè ja anava preparada... 






2. Allà on els Arbres Canten 

Aquest llibre va ser el meu preferit per molts anys, amb un final perfecte que et deixa un somriure. Trobo que aquest llibre fa molt de tardor, ja que parla de boscos, arbres... més arbres i fantasia. És un llibre que m'hagués agradat llegir en aquesta època de l'any. La sinopsi oficial no li fa gens de justícia, així que si voleu un llibre de fantasia, i que no us desveli el misteri fins gairebé el final, aquest és el vostre. És el millor final que he llegit mai. Simplement perfecte. 






3. Trilogia Play 

Aquesta és una trilogia que hauria de ser més coneguda ja que és brillant. Vaig descobrir aquest llibre de casualitat, i la veritat és que tenia les expectatives bastant baixes. Però em va encantar, encantar és poc. En volia més...De seguida vaig llegir-me el segon i vaig haver d'esperar-me bastant per el tercer. Una trilogia que es fa lleugera, realista, sobre la música, l'amor, els amics i la vida. I el millor de tot, és que va millorant. 




4. Las Ventajas de ser un Marginado

Las ventajas de ser un Marginado ( us he parlat moltíssim d'aquest llibre) és un llibre molt adequat per aquestes dates, ja que el protagonista és una adolescent que comença el primer any d'institut, després de passar una època bastant complicada. Ens va narrant en forma de cartes totes les experiències que té durant el curs: els amics nous que fa, coses noves que prova etc. Un llibre que t'enamorarà. 

(Si no t'animes amb el llibre sempre pots veure la pel·lícula.)




5. Ana, la de Teules Verdes

Ana, la de Teules Verdes és un llibre que et farà riure amb els llargs diàlegs de l'Ana i les seves "cagades". És cert jo primer vaig veure totes les pel·lícules ja que les van fer a tv3 durant molts anys, i la veritat em van encantar, sempre les mirava.L'Ana també comença una nova etapa de la seva vida ( com molts de vosaltres estareu experimentant, al passar a l'ESO o acabar-la, canviar d'escola etc.) Un llibre que et mostrarà una ambientació de principis de segle i que et farà enamorar-te de l'Illa del príncep Eduard...




Avís: Aquesta setmana estarà plena de Reaccions. Al tràiler de L'ocell de la revolta part1, Si decido quedarme i El Corredor del Laberinto. Podeu veure les altres reaccions a l'apartat de reacció a la barra de menú.

Quines són les vostres recomanacions de Tardor? Us heu llegit algun dels llibres que he mencionat? Què us van semblar?

:) Us espero als comentaris :)





4 comentaris:

  1. Hola!

    Vull començar amb la trilogia Play, espere animar-me amb ella prompte.

    Ens llegim, un petó!

    ResponElimina
  2. Hola, et venia a preguntar si t'agradaria ser el meu drac de la iniciativa http://mytinyunivers.blogspot.com.es/2014/09/jinete-y-dragon-lectores-nueva.html digue'm alguna cosa al meu blog, gracies ^^

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...