dimarts, 22 de març del 2016

CURRENT PLAYLIST 22/3/2016

Hey Angels!
Benvinguts i benvingudes a aquesta nova etapa del blog!
Avui us porto una nova secció on cada certs dies us ensenyaré les cançons que estic escoltant en aquell determinat moment. Per fer-ho ajduntaré (com podreu estar veient ara mateix) una playlist, és a dir una llista de cançons al meu spotify perquè les pogueu escoltar si us ve de gust. 
The Beatles//Love me do, from me to you, She loves you...
Fa uns dies vaig trobar uns CD's recopilatoris dels Beatles per casa i no vaig dubtar ni un moment en passar-me'ls a l'ordinador. Des d'aleshores que estic enganxada. De moment el disc que més m'agrada és el primer i en aquesta playlist he recollit les cançons que són escoltar-les i començar a moure el peu i acabar ballant amb tot el cos. Cançons icòniques que segur que heu escoltat inconscienment desenes de vegades.
Zayn//Pillowtalk, Like I would
Mai he sigut una seguidora de One Direction i no he anat més enllà dels singles que sonen a la ràdio (tot i que si us haig de ser sincers, ja no escolto la ràdio). Però haig de reconèixer que de moment, les cançons que el Zayn, en solitari, ha tret, m'estan agradant per sorpresa meva. Té un estil R&B que s'està posant de moda i que realment m'agrada força. 
Ariana Grande//Dangerous Woman
La meva actual obsessió i que segurament em passaré la resta del dia escoltant-la en búcle. És un estil que m'ha sorprès molt i si la resta de l'àlbum té el mateix so que aquesta cançó promet bastant. I el que més promet és fins on porta l'Ariana tot el seu poder vocal.
Twenty One Pilots//Stressed Out
Aquesta cançó està arrassant per totes les llistes mundials i quan la vaig escoltar vaig entendre el perquè. El que més m'agrada és el contigut de la lletra i la simplesa amb la que està cantada però a la vegada dient moltes veritats.
Selena Gomez//We don't talk anymore, Me&The Rhythm, Nobody does it like you
En aquesta playlist podem trobar 2 diferents estils musicals cantats per la mateixa artista. We don't talk anymore és una col·laboració amb el cantant Charlie Puth, tot i que tenir una lletra melancònica em produeix molt bones vibracions. Me&The Rhythm és una de les seves millors cançons, en la meva humil opinió i que té un to disco dels anys 80. Per acabar Nobody does it like you és una cançó electro pop que simplement m'encanta. 
Audrey Hepburn//Moonr iver
Ja he manifestat varies vegades el meu amor per Breakfast at Tiffany's i per l'Audrey Hepburn i la cançó Moon River és una cançó que últimament he tornat a escoltar. És preciosa, i si no heu vist la pel·lícula us la recomano molt.
Marilyn Monroe//I Wanna be loved by you
Seguint amb la línia d'actrius icòniques del passat segle, I wanna be loved by you és una cançó que m'encanta i que em causa una barreja de sentiments. Desconec si forma part d'alguna pel·lícula, però jo vaig saber d'aquesta cançó perquè estava de fons en un vídeo d'instagram i no vaig parar fins que vaig trobar el títol.
Justin Bieber//Nothing like us, As long as you love me Acoustic
Del disc acustic del Justin Bieber he seleccionat aquestes dues cançons que són les meves preferides per anar a dormir i vull deixar la ment en blanc. M'encanten les versiones acústiques i aquestes cançons no han sigut una excepció. 
Zedd// I want you to know
I want you to know és un hit electro pop que no hi ha vegada que no em faci aixecar-me de la cadira i cantar sola la cançó. Tot i que aquí a Espanya diria que no es va escoltar gaire, a mi des d'un primer moment em va encantar.
Rihanna// Desperado
Per acabar, Desperado del nou àlbum de Rihanna ANTI. Vaig començar a escoltar-la ja que quan posava Work a spotify Desperado era la següent i al final em va acabar agradant més aquesta que el single. M'encanta la veu de la Rihanna i amb aquest nou disc ha jugat molt amb ella, cosa que m'encanta.

Playlist 21/3/2016
 


Espero que us hagi agradat molt l'entrada! Quines són les cançons que no podeu parar d'escoltar ara mateix? Coincidim en alguna? Quina em recomanaries?


Us espero als comentaris



ARIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...