dilluns, 21 de març del 2016

S'acosten canvis estimats àngels

Hey Angels!

Com segurament heu estat notant últimament, la regularitat d'entrades al blog no ha sigut com és habitual. Això ha estat per una sèrie de motius que m'han portat a no tenir ganes d'escriure ni de pensar en noves i bones idees per aquest racó que tan m'estimo. 

Durant aquest període m'he adonat que la persona que va crear aquest blog, ara farà 2 anys ja no és la mateixa d'ara. He canviat molt i els meus interessos s'han anat ampliant. El temps lliure que abans em dedicava a la lectura ara s'ha hagut de dividir entre els meus nous passatemps que estimo igual que llegir. Per això sento que aquest petit espai que vaig crear ara farà un piló de dies se m'està fent petit per tot el que porto dins el cap, totes les meves aficions, qüestions etc. que m'encantaria compartir. 

De cap manera vull deixar el blog, perquè m'encanta escriure-hi i poder compartir opinions. Així que he decidit que aquesta plataforma tindrà un bon rentat d'imatge i de contingut. Continuaré penjant entrades relacionades amb els llibres, perquè segueix sent una de les meves aficions preferides però també penjaré posts d'altres temes, simplement el que em vingui de gust escriure sense tenir la restricció d'una categoria/etiqueta de contingut.

Abans de que se me'n oblidi, com acabo de mencionar el blog tindrà uns canvis de dissenys, no gaires dràstics (almenys pel que tinc pensat ara) perquè concordi més amb la nova temàtica del blog, per tant, si en els propers dies intenteu entrar a la pàgina web hi ha la possibilitat de que us denegui el permís de lectura per obres. Intentaré fer-ho el més ràpid possible per poder tornar a engegar en marxa el blog i tornar al ritme de sempre : )
Per una part m'encanta la idea d'estar treballant en un nou disseny però per un altre part em fa molta pena deixar enrere la nena lectora que em porta acompanyant des dels primers mesos però hem de créixer i evolucionar!

Així que us convido a venir amb mi en aquesta nova etapa del blog!  Un petó a tots aquells que em donen suport i fan que això segueixi en marxa!



    




Què en penseu?


 Us espero als comentaris






Aria

6 comentaris:

  1. Tots el canvis si es fan amb cap, son bons i benvinguts :)
    Anims!

    ResponElimina
  2. Hey Aria!

    Jo em vaig trobar en la situació de no poder entrar en el blog xD
    Però penso que el canvi és molt guai! I crec que serà molt positiu!
    La veritat es que jo també fare un canvi de disseny però no de contingut..
    Bona sort en la nova etapa!

    Ens llegim! Petons!

    ResponElimina
  3. Uau. Marxo uns dies i em trobo amb això xd. Molta sort en aquesta nova etapa, aquí tens una fidel lectora que llegirà tot el que vulguis escriure.

    PD: A AIXÒ LI FALTA UN TOQUECITO DE COLOR <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      moltíssimes gràcies per tot <3 Un petonàs : )

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...