diumenge, 3 de gener del 2016

Les millors lectures de l'any

Hey Angels!

Avui us porto una entrada on us ensenyaré les meves millor lectures de l'any. Em disculpo ja per avançat per la repetició dels adjectius meravellós, perfecte entre altres... ; )





Felices por siempre jamás (4,5) Una història que em va enamorar. La vaig devorar amb una tarda i va ser perfecte per tancar aquesta meravellosa trilogia. 

Buscant l'Alaska Buscant l'Alaska és el meu llibre preferit de John Green, em va encantar totes les qüestions que plantejava i em va fer pensar en aquestes. 

Confess (4,5) El primer llibre que llegia de l'autora, simplement perfecte i amb un final apoteòsic. L'acompanyament i el tema de l'art només fa que sigui encara més meravellós. 

Esmorzar al tiffany's  Gran fan de la pel·lícula vaig decidir llençar-me amb el llibre. Un clàssic obligatori, em va encantar. Em va agradar molt veure les diferències entre la pel·lícula i el llibre. 

Totes les fades del regne Tot i que al principi em vaig entrebancar i semblava que no avançava, un cop va agafar el ritme va ser un no parar. No podíem esperar menys de la Laura Gallego, no? 

Heima es hogar en islandés El que em pensava que seria un llibre per passar l'estona va acabar sent una història que va créixer dins meu i que em va transportar a Islàndia.

No miris enrere Després de llegir la saga lux de la mateixa autora tenia ganes de veure com era amb un altre gènere, no em va decebre gens, tensió i intriga constant fins a l'última paraula del llibre.

Crónicas de fortuna 2 Superant el primer, Crónicas de Fortuna 2 em va deixar bocabadada i desitjant poder continuar amb la saga. Gran, gran, gran gir argumental.

La selección Després de mesos perseguint aquest llibre no em va decebre ni una mica, una gran protagonista decidida i amb caràcter que s'acaba convertint amb el punt fort de la novel·la. 

Una llama entre cenizas Un gran protagonista, una molt bona ambientació, girs argumentals, tensió, intriga... l'única part negativa és que ens hem d'esperar per poder llegir el següent. 

A todos los chicos de los que me enamoré (Ressenya pròximament) Una història d'amor molt innocent i tendre que em va fer passar una molt bona estona i amb un final que em va deixar amb moltíssimes ganes de més.

Això és tot! Espero que us hagi agradat l'entrada!


    

Coincidiu amb mi en algun llibre? Sí? No? Què en penseu? 


✿ Us espero als comentaris 






Aria


T'interessa el que estàs llegint? Subscriu-te per no perdre't cap post!
És Gratis!



2 comentaris:

  1. Hola!
    La veritat és que no me llegit cap, però fa dies que baix demanar el llibre de buscant a Alaska i estic desitjant que m'arrive, perque tothom parla molt bé d'ell.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Doncs ja em diràs a veure si t'agrada! Jo també me'l vaig llegir en aquesta època de l'any, recordo que va ser de les primeres lectures!

      Un petó<3

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...