dimarts, 2 de desembre del 2014

Book Tag: Ed Sheeran +Dessuadora Okay? Okay

Hey Angels!

Avui us porto un Book Tag molt especial. El Book Tag de l'Ed Sheeran un dels meus cantants preferits, junt amb una sorpresa al final del post. Aquest booktag és original de The Books are the future  i consisteix en associar una sèrie de cançons de L'Ed amb unes determinades característiques.
Give Me Love
Un autor que vulgui provar
La veritat és que tothom parla molt bé de David Levithan, i hi ha bastantes novel·les que em criden l’atenció com Cada Día, així que espero fer-ho d’aquí poc. ( A part ha fet un llibre amb el John Green i espero que el tradueixin d'aquí poc!)
Kiss me
Un llibre del qual t’agradi molt la portada
 A dos centímetros de ti. És una portada preciosa i trobo que és molt expressiva i remarca un dels fets importants de la novel·la. És un dels pocs llibres que m'agrada més la portada espanyola que la original.
I’m a Mess
Un llibre que creguis que va ser un error llegir
No crec que cap llibre que he llegit sigui un error, però si que n’hi ha bastants que no m’han agradat gens com : L'ombra allargada de l’amor, en serio horrorós.
Sing
Un llibre que tingui una temàtica que normalment no t’agrada i en aquest t’hagi agradat
Aquest sense cap mena de dubte seria Retrum. Parla sobre un grup d'amics que són gòtics i tot el tema de cementeris i no es que em cridi gaire però aquest llibre en concret em va agradar bastant.
Thinking out Loud
Un llibre del que no puguis parar de parlar
Ara mateix la saga Lux entre altres, ja que és una saga que estic disfrutant enormement i sempre estic intentant que tothom se la llegeixi, en serio si no l'heu llegida, pareu de llegir això i aneu corrents a comprar el llibre o demanar-lo o robar-lo m'és ben igual, però sobretot llegiu-lo!
Lego House
Un personatge del qual et disfrassaries
 Obviament m'encantaria disfressar-me de qualsevol personatge de Divergent o dels Jocs de la Fam però per no caure al tòpic en aquest cas diré de la senyoreta Baxter del llibre El baúl del Viaje.Aquest llibre està ambientat al Titanic a principis de segle passat i la vestimenta és ( com ara en diem vinatge) preciosa, amb vestits molt clàssics i sobretot bonics.
One
Un llibre que sigui únic per a tu
L’arbre de les històries. Com ja vaig explicar en una entrada, va ser un dels primers llibres que em van impactar de brutal manere ( que no fóssin de Geronimo Stilton) i li tinc molt de carinyo.
Photograph 
Un llibre que no paris de veure per tot arreu i que desitges tenir-lo
Aquest ha de ser l'enciclopèdia de Memòries d'Idhún, ja que va sortir a la venta a mitjans d'octubre i no la podré aconseguir fins a les festes, ja que és molt cara i no me la puc comprar amb els meus diners... però he tingut l'oportunitat de fullejar-la i no puc esperar a tenir-la.
Afire Love
Una saga que adores amb tot el teu cor
Pff en podría dir moltes ( MOLTES) però per dir-ne una ara mateix Els Jocs de la fam que fa poc que he vist l’última pe·lícula i ho tinc molt més recent. Va ser la primera distopia que vaig llegir i els hi tinc molt de carinyo.
So 
Un llibre que no gaires persones coneixen però que t’encanta
En aquest apartat podria dir Simple o Titanic Renèixer. els dos em van encantar i molt poca gent els coneix. La veritat es que tot el que té a veure amb el Titanic em fascina i Simple és un llibre molt tendre i amb un misastege molt bonic.
All of the Stars
Un llibre del qual tinguis molt bons records
 Per no repetir-me en aquesta pregunta escolliré el llibre Allà on els arbres canten, ja que el vaig comprar de seguida que va sortir quan tan sols tenia 10 anys ( més o menys ) i em va encantar massa. En serio sempre ho dic però crec que és un dels millors llibres que he llegit i sense cap mena de dubte un dels millors finals. Em va deixar molt satisfeta, i des de llavors l'he rellegit varies vegades. 
Tenerife Sea
Un llibre amb una portada blava
Vale, estic devant de la meva estanteria i m'estic adonant que hi han molts llibres de color blau i no se per quin decidir-me així que: Obsidian, Amy y Roger, Wonder, La vall dels Llops, Cuentos de Bereth 1, Ciutat d'Ossos, Brúixoles que busquen somriures perduts ( i podríem continuar però millor ho deixo aquí.)
This
El primer llibre de saga que més et va agradar
El Corredor del Laberinto una saga que tothom la coneix actualment, i la veritat és que el primer llibre em va encantar en majúscules i sabia que els següents no estarien a l'altura, i no ho van estar. El segon el vaig trobar d'allò més avorrit. ( Com a les sèries on ho han 2 o 3 capítols que són de "relleno" perquè la temporada tingui 20 capítols exactes, doncs així). El tercer va millorar molt, però res en comparació amb el primer.

Fins aquí eren les preguntes que hi havien al tag, però he volgut afegir 3 cançons més:
Runaway 
Un llibre que  quan va sortir a la venta vas anar corrents a comprar-lo
Live la tercera part de la trilogia de Javier Ruescas Play. Quan vaig descobrir els llibres acabava de sortir la segona entrega Show de manera que vaig llegir els dos seguits, però em vaig haver d'esperar molt per poder llegir la tercera i última entrega i de seguida que va sortir la vaig anar a comprar. 
The A team
Llibre que no et canses de rellegir
Aquesta cançó no podia faltar! Ja que és la que em va inspirar al títol del blog. Hi han molts llibres que rellegeixo ( sobretot per sobre ) però els que he rellegit més en la meva vida han sigut: la saga de crepúslce, allà on els arbres canten, no està escrit a les estrelles, Memòries d'Idhún i per sobre: Un beso en París, Saga Lux entre molts i molts altres (MOLTS)
Bloodstream 
Un llibre que et va fer anar a 100 per hora
Qualsevol d'aquests dos: Legend o Amanecer Rojo. Els dos tenen molta acció i molt seguida això fa que no puguis parar de llegir. Tot i que Legen és molt més lleugeret i previsible. Podeu trobar les ressenyes dels dos llibres a l'apartat corresponent.

Vull "taguejar" a la Ídia de Viatjera de Llibres que sé que li agrada molt l'Ed Sheeran.
Com potser alguns ja sabreu Ed Sheeran m'agrada molt, i el passat dilluns va venir per primer cop a Barcelona al tour del seu nou disc, així que hi vaig anar-hi. Va ser una de les millors experiències que mai he viscut i m'ho vaig passar d'allò més bé. Va ser espectacular i no cal dir que canta igual i encara millor en directe. El fet és que volia anar vestida per a l'ocasió així que buscant per internet samarretes, jaquetes etc. que em podria posar per el dia del concert em vaig trobar amb aqueata preciositat:
L'Ed va participar en el soundtrack de No està escrit a les Estrelles amb la meravellosa cançó All of the stars per tant vaig decidr anar amb aquesta dessuadora. Aquí us deixo l'enllaç a la pàgina web on la vaig comprar jo, que per cert si patiu pel tema de les talles a baix podeu trobar quant mesura la S de braç i totes aquestes coses. Us haig de dir que l'enviament triga entre 2 o 3 setmanes com a màxim ja que ve de Georgia (EUA). La dessuadora és molt dolça per dintre i té un tacte molt gustós i en serio us la recomano moltíssim. És tal i com surt a la fotografia us recomano moltíssim aquest article en especial, però la botiga on la venen  (The Perks of Being a Weasley) té altres artícles sobre Harry Potter bàsicament que també són molt originals. Poden ser un perfecte regal per aquestes festes!

Què us sembla el Book Tag? Us agrada Ed Sheeran? I la dessuadora?

:) Us espero als comentaris :)

5 comentaris:

  1. Holaa <4
    La veritat es que no he escoltat massa Ed Sheeran, pero les que he sentit estan be, trobo molt original la idea del booktag, la veritat es que coincidim em molts llibres i en altres que no m'he llegit ( Obsidian, el corredor del laberinto i a dos centimetros de ti, espero que caiguin per festes)
    Allà on els arbres canten, tambe m'el vaig comprar aixi que va sortir, i trobo que es un llibre que cada cop que el rellegeixo m'agrada mes ( aviam el primer cop em va agradar but..) i trobo que te molta magia
    Play es una saga que he tingut la sort de podermels llegir gairebe seguits sense esperarme gaire temps i m'encanta
    A dos centimetros de ti la portada es asdfghjkl *_* , aquest estil de dibuix m'encanta i crec que a mes pot ser un gran llibre...
    La sudadera es amorr, i m'encantaaa, la veritat es que soc molt potterhead i la web es fantaaastica, aixi que espero tindre alguna de les sudaderes, a mes tampoc es molt car...
    M'ha encantat la entradaaa!!
    Petooons <4

    PD: sorry per el parrafon

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Doncs te'l recomano moltíssim, a mi l'Ed m'encanta *_*!
      Déu meu has de llegir ja obsidian, ja sé que estic molt plasta però és que és una de les meves sagues descobertes durant aquest 2014!!!
      M'alegro que t'hagi agradat el tag :) <4<4<4<4

      P.D : M'encanten els parrafons ; )

      Elimina
  2. Hola! Amo a Ed Sheeran, el año que viene viene a mi país... Pero no alcanzo a ir, es caro.
    Estoy haciendo el tag en mi blog! Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!!!
      Bunuo es una pena! pero de verdad que vale la pena!
      Me muero por ver el tag!
      Hablamoos <4<4<4<4

      Elimina
  3. Hola, sóc la Laura i a mi també m'agrada molt el teu bloc, m'agradaria poder llegir molt ràpid i llegir-me tots els llibres dels quals tu has fet la ressenya. Gracies per passar-te pel meu bloc ( BlogPerAdolescents.blogspot.com ).

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...