diumenge, 19 d’octubre del 2014

Consells per elaborar una Wishlist Nadalenca

Hey Angels!


Avui he pensat per un post que feia dies que rumiava.... i que trobo que és molt útil, ja que s'acosta l'hivern i amb aquest Nadal i Reis i totes aquestes meravelloses festes...! D'acord... amb Nadal també arriben els regals... i és per això que avui us porto...


Durant aquests dies he estat pensant molt en el tema, ja que s'acosta el meu aniversari junt amb totes aquestes festes i m'havia de començar a organitzar, ja que la meva wishlist és molt llarga. Així quan m'hi vaig posar a fer-la vaig quedar-me en blanc... per això us porto un seguit de consells que em van anar molt bé a l'hora de fer-la.

Abans de tot, recomanar-vos que cada cop que veieu un llibre ressenyat o que us cridi l'atenció apunteu-lo! perquè si no després no us en recordareu i pots emportar-te una gran decepció. 


Aquests consells són pensats per elaborar una llista de llibres de cara a les compres de Nadal i als reis. En una wishlist normal i corrent és on s'apunten TOTS els llibres que desitges llegir. En aquest cas intento donar consells per fer una wishlist reduïda.



Abans d'afegir un llibre a la wishlist, per molt que et cridi l'atenció la portada o la sinopsi mira ressenyes, opinions, reviews de bloggers o vloggers. No només et quedis amb la opinió de només una persona. Navega per Internet. Perquè pot ser que al final no acabi sent el que esperaves... o si. 

A veure, de ben segur que la teva llista de llibres és molt llarga i potser tots tots no te'ls poden regalar o comprar-te'ls tu mateixa ja que en són un munt. Per això has de fer una pre-selecció. En aquesta hauràs d'escollir els llibres que tinguis més ganes de llegir. Després de reduir la llista fas "la selecció" on posaràs alguns dels llibres de la pre-selecció que et moris per llegir. Més avall pots posar els llibres de la pre-selecció que no has posat perquè si de cas. 

Un cop seleccionats els llibres, els has d'ordenar ja que t'anirà millor per poder-ho visualitzar-ho tot més clar.

  • Per ordre de més il·lusió a menys. Personalment crec que aquesta opció és molt relativa, perquè pot variar segons el moment i que sobretot costa de realitzar. 
  • Per llibres únics, trilogies, sagues etc. Ordena els llibres per si són únics ( o només vols la primera part d'aquests), sagues, o trilogies. Crec que aquesta és la opció més pràctica i clara, ja que et permet veure la teva wishlist més esquematitzada.
  • Per ordre d'antiguitat. Aquesta és l'opció que menys m'agrada però per gustos colors. Consisteix en prioritzar els llibres que portin més temps a la teva wishlist. 
Jo personalment faig una barreja de la primera i de la segona. Crec que és el més pràctic i serveix d'ajuda per veureu tot més clar i també si no has de ser tu qui ho vagi a comprar, d'aquesta manera els teus familiars/amics/ tu mateixa quan vagin a comprar llibres es podran veure les teves prioritats de manera clara. 

De ben segur que a la teva wishlist hi apareix això:
- Lo que fue de ella ( exemple )
- Trilogia Across the Universe ( Exemple )
Si la wishlist és només per a tu, no cal que posis tots els títols d'alguna saga o trilogia que tinguis apuntada. En canvi si la llista és per als pares és molt recomanable que posis els títols de cada llibre de la sèrie, ja que si no es poden fer un gran embolic. Normalment amb el títol ja ni ha prou, però a vegades et demanen l'escriptor.
Utilitzant diferents colors és una de les maneres perquè la llista sigui més atractiva a la vista i més dinàmica. 


A l'hora de fer la wishlist has de pensar en tu. No et forcis a llegir llibres que no et venen de gust per molt que estiguin de moda. Pensa en el que et ve degust de veritat. 

Aquí us deixo la meva wishlist com a exemple. ( Per veureu amb més claredat click a la imatge)

Abans de que digueu res sobre la quantitat de llibres. Us haig de dir que a mi se m'ajunta tot. El meu aniversari cau el dia de Nadal, així que ajunto els reis, aniversari i Nadal tot en una llista. ( Tot i que és quasi segur que no em regalaran tots els que he posat...). 
El que faig servir jo:

  • Per orientar millor he posat una petita llegenda al peu de la llista, on especifica que vol dir cada color utilitzat. En vermell he posat els llibres que prioritzo i, en negre els que si però no tant. ( Pre-selecció i selecció)
  • Els he ordenat per llibres únics, trilogies, sagues. Al final he posat tots els llibres de John Green. No està escrit a les estrelles ja el tinc, però és una edició de butxaca horrorosa, així que el vull en la nova edició que acaben de treure en pasta dura. 
  • Al darrera hi ha espai per si vull afegir algun altre llibre. 

Quins llibres desitgeu amb més ànsia? Com és de llarga la vostra Wishlist? Ja sabeu quins seran els llibres que demanareu als Reis?

:) Us espero als Comentaris :)




6 comentaris:

  1. Holaaa!!!
    Em vénen superbé aquests consells per començar a preparar la meva WishList :)
    Jo tinc moltissimes ganes de comprar-me (o que em comprin jajaja) Fangirl, Bajo el cielo eterno i La sel·lecció.
    P.D.: Fa poc em vaig animar a crear un blog i m'encantaria que et passesis i comentis, ja que el teu blog m'encanta, i si pots, vota a l'enquesta que estic fent sobre la ressenya de dijous. <3

    magicbooks25.blogspot.com.es

    Moltissimes gràcies guapa.
    Petons :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! M'alegro! La veritat és que ja que s'acosten les festes sempre val més anar preparada...

      Ara mateix em passo!!! Parleeem :) <4

      Elimina
  2. Hola Aria!
    Gràcies pels consells trobo que són molt útils i m'aniran molt bé per fer la meva. Tinc el mateix "problema" que tu, se m'ajunta tot el meu aniversari és a principis de gener i sempre em faig un embolic triant els regals.
    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei! Doncs ja em diràs que tal la teva wishlist!

      Parleem ! <4<4

      Elimina
  3. M'encanta l'entrada!!!
    Gràcies a tu acabo de descobrir que existeix un llibre d'en John Green que no sabia que hi era!! El d'una estrella que no s'apaga!!! Ja l'afageixo a la meva llista doncs.
    Ens veiem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei! moltíssimes gràcies! M'alegro que ho hagis descobert gràcies a mi! Una estrela que no s¡apaga és la història de la esther earl. La noia en que el John és va inspirar per crear el llibre de TFIOS!

      Parleeem :) <4<4<4<4

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...