divendres, 4 de juliol del 2014

Booktag: Dia i nit

Hey Angels!

Avui us porto un booktag molt especial amb la col·laboració de Clar's 4 del blog Shining like a book.



Per si algú no sap que és un booktag, un booktag consisteix en una sèrie de preguntes sobre la lectura i els llibres.

Aquest booktag s'anomena Dia i nit. Aquestes són les respostes de la Clar's 4. Per veure les meves click aquí i anireu a parar al blog Shining like a book. ( Per veure les preguntes heu d'anar a l'apartat de booktags)

LLEGEIXES MÉS A LA NIT O AL MATÍ?

A la nit! Sempre! No hi ha nit que no llegeixi mínim mitja hora. És un costum que vaig agafar de petita, ara si no llegeixo no m’adormo.




HI HAN HAGUT LLIBRES QUE HAN CAMBIAT LA TEVA MANERA DE VEURE LES COSES?

Si, no gaires però si. L’últim que vaig llegir per exemple, Lola y el chico de al lado. Simplement em va canviar. La Lola, bé és la Lola. És diferent. I bé, amb aquest llibre vaig aprendre que ser diferent, ser com tu ets realment, és el més bonic que pots trobar en una persona. Ja depenent de la bellesa, la intel·ligència, els defectes, les virtuts, els talents… Una persona que és com realment és ella, que és ella mateixa  que no es disfressa per ser acceptada, que és autèntica és el tresor més gran que pots trobar.




HI HAN ALGUNS PERSONATGES QUE CREGUIS QUE EXISTEIXEN?
Segurament diria, “no, els llibres són llibres i prou “, però seria dir una mentida. Perquè en el fons encara espero la carta de Hogwarts, que em diguin que sóc una caçadora d’ombres o que em mossegui un vampir. Per tant jo no en diria personatges jo crec que existeix la màgia.




ET MOLESTA DEIXAR ELS TEUS LLIBRES?
No, gens. A mi el que em molesta és que no me’ls tornin.





OLORES ELS LLIBRES?
Home… No és que em passi tot el dia olorant-los però a qui no li agrada la olor a llibre nou?



NO A TOTHOM LI AGRADEN ELS LLIBRES. AIXÒ ÉS NEGATIU O POSITIU?
Ni negatiu ni positiu. Si no els agrada ja els agradarà quan siguin més grans. Perquè en el fons, llegir és igual que mirar la tele, qui coneixeu que en tota la seva vida no hagi mirat mai la tele? Doncs llegir és igual. Si ara no els agrada, és que encara no han trobat el seu llibre.




TRACTES BÉ ELS TEUS LLIBRES O ÉS IGUAL COM ESTIGUIN MENTRE ENCARA ELS PUGUIS LLEGIR?

Home… els tracto bé. Però quan era petita.. diguem que no massa. El meu llibre de Harry Potter i l’ordre del Fènix estava tant destrossat  que a la meva germana n’hi han hagut de comprar un altre!




TINC MASSES LLIBRES. FALS O VERDADER?

FALS! Mai tindré masses llibres en aquesta vida! MAI!




ALGUNA VEGADA HAS TACAT ELS TEUS LLIBRES ? COM VA SER?

No, gairebé sempre se’m mullen quan vaig a la platja o a la piscina, però res que no és pugui arreglar.


FAS EXERCICI MENTRE LLEGEIXES?

A vegades, encara que una vegada em vaig proposar llegar a la cinta de córrer i el resultat va ser desastrós. 






Això és tot. Espero que us hagi agradat i recordeu...

Comenteu 
envieu-me un correu a:

angelstofly365@gmail.com


1 comentari:

  1. Hola, Aria!
    Sóc en Bernat del blog i canal de Youtube Perduts entre Llibres.
    Primer de tot, dir-te que el teu blog està genial! M'encante els booktags que hi fas! I aquest, especilment, em va encantar. És per això que he decidit fer-lo al meu blog! Et passo l'enllaç: www.cinellibres.blogspot.com
    Espero que t'agradi!
    Segueix així!
    Bernat

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...