diumenge, 20 d’abril del 2014

El Titanic


Hey Angels!

Avui us vull parlar sobre el TITANIC. . . 
Sempre m'ha cridat molt l'atenció el naufragi que va passar fa 100 anys, en què van morir moltíssimes persones, les històries dels passatgers que hi anaven, els músics, el capità, la seva construcció...



I doncs us vull recomanar un llibre que he llegit que està ambientat a l'escenari del Titanic.

1. Titanic renéixer ( Sandra de Lamo )


Rick Nolland té 19 anys i seria un noi com qualsevol altre... si no fos perquè la seva rebesàvia va ser una de les supervivents del Titanic. Aquest detall és a punt de canviar-li la vida: amb motiu del centenari de lenfonsament del transatlàntic nhan construït un de nou, exactament igual que l’’original, que té previst fer el mateix viatge cent anys després. I han convidat a bord tots els descendents dels supervivents! En Rick i la seva família s’’hi embarquen disposats a gaudir de vuit dies de luxe, sol i relaxació, però no comptaven amb la presència d’’una altra descendent: Lena Jazz, la cantant més famosa del moment. La popstar no impressiona en Rick, que s’’estima més invertir el temps llegint el diari de la seva rebesàvia Margaret.

La meva opinió: És un llibre molt maco, interessant, i replet d'històries màgiques. Quan el vaig llegir ara fa dos anys, em va afectar molt, i va ser durant molt de temps el meu llibre preferit.

Etiquetes: Amor, història, fama, amistat, aventura.

Si vols saber més informació sobre el Titanic només cal que clikis aquí!

Us heu llegit algun llibre més ambientat al Titanic?

2 comentaris:

  1. Hola! Acabo de descobrir el teu blog i m'ha agradat molt! Tot i així, et recomanaria que fiquessis un gadjet de seguidors i que miressis de fer més llargues les ressenyes. Et deixo un enllaç a una resenya meva per a que vegis: http://literaturaestrambotica.blogspot.com.es/2013/10/resena-fulminado-por-un-rayo.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. ei hola!

      moltes gràcies ara em passo per el teu blog!
      doncs moltes gràcies per les suggerències

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...