divendres, 18 d’abril del 2014

El joc


Hey angels! 


Per estrenar el blog, començaré amb un "joc" per identificar els llibres més importants per a mi.
Es fa a través d'aquesta imatge:


1. My favorite book: el meu llibre preferit
2. Book that changed my life: el llibre  que ha canviat la meva vida
3. The book I again and again: El llibre que llegeixo una i una altre vagada
4. The book I love the most: El llibre que li tinc més "carinyu"
5. The book that made me who I am: el llibre que m'ha fet ser com sóc
6. The best book I ever read: El millor llibre que he llegit
7. The book that makes me cry every time: El llibre que em fa plorar cada cop.


Doncs aquest joc tracta de poder trobar cada llibre ( NO saga, ni trilogia, un únic llibre), més significatiu o important per a tu.

El meu resultat és aquest:

1. El meu llibre preferit... En flames, és el meu preferit de la trilogia els jocs de la fam ( Suzanne Collins), obsessió no gaire sana ;') ajajaj... 
Aquesta trilogia és la perfecció!



2. El llibre que ha canviat la meva vida... No està escrit a les estrelles (John Green), perquè m'ha fet veure el món d'una manera molt diferent.

3. El llibre que llegeixo una i una altre vegada... Aquest sense cap dubte és Crepuscle (Twilight), el tinc en edició de butxaca i sempre que vaig algun lloc, com que hi cap a tot arreu, és el que m'emporto sempre. 

4.El llibre que li tinc més "carinyu"... Allà on els arbres canten ( Laura Gallego), la història es maquíssima, i em va agradar molt. Tinc les dues edicions i les hi tinc molt d'efecte.

5.El llibre que m'ha fet ser com sóc... Harry Potter i les relíquies de la mort, és el meu preferit de la saga, perquè J.K Rowling va tancant totes les incognites obertes,i et dones compte que a poc a poc tot té sentit. Aquesta sensació és brutal!

6.El millor llibre que he llegit...  el primer de caçadors d'ombres, és l'únic de la saga que he llegit, així que espero molt bones expectatives de cara a la resta.
7. El llibre que em fa plorar cada cop... Aquest és Lleial, la tercera part de la trilogia Divergent ( Veronica Roth), els que l'heu llegit ja sabreu perquè.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...