dissabte, 26 d’abril del 2014

Booktag: El llibròfon


Hey angels!

Avui us porto un booktag especial, amb la col·laboració de Clar's 4 del blog Shining like a book.

Aquest booktag es fa en parelles i consisteix en fer una sèrie de preguntes relacionades amb els llibres però des del punt de vista d'alguna cosa relacionada amb el tèlefon mòbil.


Aquestes són les respostes de Clar's 4 (Les meves respostes les podreu trobar al seu blog shining like a book a la secció de booktags)


1. Trucada perduda-llibre que has deixat a mitges: 

    Sens dubte, Fúria de la saga de Cròniques Vampiriques. Simplement vaig dir PROU. No podia… necessitava altres llibres que no fossin d’aquella saga.




2.Trucada  tres - personatge que t'ha fet riure més, el que més odies i el que més estimes

Riure:  Percy Jackson! Claríssim. La seva ironia m’encanta. A vegades simplement no puc parar de riure.
Odi: Peter de Divergent. Simplement NO PUC amb ell. La veritat és més que odi el que sento cap a aquest personatge.
Estimes: En William Herondale. M’encanta. No tinc paraules per definir-lo. Els que hagueu llegit caçadors d’ombres, els orígens, crec que m’entendreu. NEVER TRUST A DUCK!




3.Factures- llibre més car 

Com l’Aria365, allà on els arbres canten edició limitada. No vaig saber que era edició limitada fins que vaig obrir el llibre i vaig veure el sobre ( jejej)



4.Interferències- llibre que has començat, deixat tornat a començar... 

Ànimes Bessones de l’Elisabeth Challender. Mira que em va costar acabar-lo… no és que no m’agradés… però entre nous llibres… segones parts… exàmens i tal no me’l podia acabar mai. Per deu! Pensava que era etern!




5.Bústia de veu- llibre que cites constantment 

Ara mateix caçadors d’ombres. L’últim llibre surt aviat així que volia rellegir  una miqueta la saga… però m’hi he tornat a enganxar. I també Harry Potter. Només pels records que em porta ja val la pena.




6.To de trucada-llibre que llegeixes una i una altre vegada 

Sens dubte la Saga LUX. Obsidian en concret… és tant asdfghjk <3 que no em puc adormir sense llegir-ne alguna pàgina. 



7.Sense cobertura- llibre que vas trigar molt a aconseguir  

La selecció! Porto ja quatre mesos i encara no el tinc!



8.Videotrucada- personatge que t'agradaria que existís a la vida real 

El Patch Cipriano, en Percy Jackson i en Jack de memòries d’Idhún. El primer perquè a veure… és la  PERFECCIÓ EN PERSONA!. M’encantaaa <3 I qui no voldria parlar una estona amb el Percy? .  I en Jack... és el meu amor <3 Em va encantar des del primer moment .



9.Smartphone- llibre en paper o digital?
PAPER!! Claríssim!! Encara que  l’Ebook s’acosta bastant al llibre… 



10.Número ocupat-llibre que et resisteixes a llegir pro que tothom ja l'ha llegit 

Play. Molta gent me l’ha recomanat… i mira, a mi no em crida gaire.



Doncs aquí s'acaba el booktag, per veure les meves respostes fes clik aquí i visita el blog shining like a book de la Clar's 4!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...