dilluns, 16 de maig del 2016

CANÇONS PREFERIDES DE LES PRINCESES DISNEY

Hey Angels!

Avui us vinc a ensenyar les meves cançons preferides de les pel·lícules de les princeses disney!


ALMOST THERE // TIANA


Vaig anar a veure Tiana y el sapo al cinema i des d'aleshores no l'havia tornat a veure més. Fa uns mesos la vaig tornar a veure i em va enamorar per complet i em va fer "emfuriasmar" una mica que no tingui el reconeixement que es mereix ja que la banda sonora que té és increïble i té una de les millors veus que s'han utilitzat mai. En concret la meva cançó preferida del film és Almost there, és simplement meravellosa: la lletra, la veu, l'esperit i sobretot l'estil de Nova Orleans tan animat que té. 

ONCE UPON A DREAM // THE SLEEPING BEAUTY



De les més recents a una de les més clàssiques. La Bella durmiente és una d'aquelles pel·lícules que de petita mirava una i una altre vegada i mai em cansava. Quan la vaig tornar a veure de més grandeta em va sorprendre la quantitat d'escenes que recordava i com m'havien quedat a la ment gravades inconscientment. A part de les imatges també vaig recordar la preciosa melodia de la cançó més coneguda de la pel·lícula Once upon a dream.

COLORS OF THE WIND // POCAHONTAS



Mateu-me si us plau, però no havia vist Pocahontas mai fins el passat Nadal. I quan la vaig veure em va agradar força i vaig entendre perquè era tan coneguda la cançó Colores en el viento. Realment és una cançó molt bonica i que encaixa a la perfecció amb l'escena i el missatge d'aquesta.

TALE AS OLD AS TIME// BEAUTY AND THE BEAST



El que més m'enamora d'aquesta cançó és la melodia. M'encanta, la trobo preciosa i m'encantaria algun dia poder-la tocar amb el meu instrument * _ * . 

LET IT GO// FROZEN



Intentaré no emocionar-me massa. Let it go és simplement perfecció.  Els escriptors de la cançó van fer una molt bona feina escrivint la lletra. M'encanta la veu interpretada per Idina Menzel i com d'identificada em puc sentir amb la lletra. A part el fet que durant l'escena estigui pujant una muntanya i al final construeixi el castell a dalt de tot és un doble sentit que m'encanta. 

I SEE THE LIGHT// TANGLED

Una de les escenes més boniques visualment de les pel·lícules Disney que recordi és aquesta. Somio en poder presenciar alguna vegada aquest meravellós paisatge. A part la cançó és increïblement dolça i arrodoneix l'escena a la perfecció. 

FOR THE FIRST TIME IN FOREVER// FROZEN


Sí, com ja sabreu alguns sóc una gran fan de Frozen i de totes les cançons. Per tant em va ser molt difícil escollir només una cançó de tota la pel·lícula. Així que he decidit que For the first time in forever també havia d'estar present en aquest rànking pel contrast de la interpretació dels dos personatges i també, una vegada més, em sento totalment identificada en molts sentits de les dues protagonistes.

A WHOLE NEW WORLD// ALADDIN


Recordo que vaig cantar A whole new world amb la coral de ben petita i des d'aleshores que sempre em recorda a aquells moments. Una vegada més, m'enamora la melodia i tot el que envolta de la cançó. 
Sento que estic sent molt repetitiva però com a fan dels musicals i de les princeses Disney m'és impossible no utilitzar els adjectius preciosa, bonica, meravellosa  cada vegada.

I WON'T SAY (I'M IN LOVE) // HERCULES



La meva última obsessió. És una cançó súper divertida on la solista està acompanyada de les muses. Tot i que no es considerada per tothom princesa disney l'havia d'incloure en aquesta llista, perquè la cançó ho val molt la pena.



Espero que us hagi agradat molt l'entrada! Quines són les cançons que no podeu parar d'escoltar ara mateix? Coincidim en alguna? Quina és la vostre preferida?


Us espero als comentaris



ARIA

6 comentaris:

  1. Hola Aria!

    M'ha encantat l'entrada! La majoria de cançons que has posat m'encanten, sobretot la de la Megara encara que no sigui considerada una princesa disney!

    Petoons!

    ResponElimina
  2. M'encanta Disney, i per no parlar de les seves cançons!
    Coincideixo amb la gran majoria de les cançons que has posat, sobretot amb "A Whole New Word" i "Colors of the Wind" *-*
    Et recomano la banda sonora de Tarzàn, les seves cançons desprenen vitalitat!
    Una abraçada<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna!
      M'apunto la recomanació, ara em passaré a veure que tal : )

      Gràcies per comentar<3

      Elimina
  3. TALE AS OLD AS TIME... la meva cançó preferida sens dubte de petita... i també la meva pel·lícula i princesa preferida! També et recomano la banda sonira de Tarzan (com han dit abans)!!

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...