diumenge, 20 de setembre del 2015

El bloqueig lector

Hey Angels!

Ja sé que aquesta entrada arriba una mica tard...d'acord l'horari que tinc establit durant els mesos de curs escolar, l'entrada d'avui hauria de ser una ressenya. Però ja fa unes setmanes que pateixo bloqueig lector... 
No tenia ganes de llegir, tot i que tenia varis llibres per escollir! A part, amb l'inici del curs, he anat molt atabalada i sobretot increïblement cansada.
Ja portava unes quantes setmanes llegint la saga de Percy Jackson que tants cop m'heu recomanat i certament m'està agradant molt, ja que sóc una gran fan de la mitologia, però com portava setmanes només llegint els llibres d'aquesta saga, doncs va arribar un moment que ja no em venia de gust llegir-los, perquè volia canviar de tòpic literari. No em mal interpreteu, Percy Jackson m'està encantant, tot i que és una mica més infantil del que esperava. 
Fa uns dies, vaig decidir que aquest "parón" en la lectura s'havia d'acabar, però no em venia de gust llegir cap llibre dels que tenia pendents... per això ahir quan vaig anar a l'Abacus i vaig veure Una llama entre cenizas no em vaig poder resistir. És un llibre que va causar molt d'impacte a la bloggosfera de parla anglesa i fins ara no havia arribat a Espanya. Vaig decidir comprar aquest perquè tot el que havia sentit eren bones ressenyes i crítiques, a part em venia de gust una mica de distopia. La nit passada, el vaig començar a llegir i ja porto unes 120 pàgines i m'està encantant.

"Entre sus páginas encontrarás
La acción de Los Juegos del Hambre
La épica de Juego de Tronos
La heroicidad de Divergente
La ambientación de Gladiator"

Per superar el bloqueig lector, jo us recomano que escolliu un llibre per llegir que us faci molta il·lusió i que li tingueu moltíssimes ganes. A part tampoc cal pressionar-se, perquè tothom passa per èpoques que llegeix menys i èpoques que llegeixes més i si realment no et ve de gust, doncs tampoc t'obliguis! 

La pròxima entrada us prometo que serà una ressenya d'aquest llibre que de moment pinta tan bé... 
Espero que us hagi agradat l'entrada ; )





Heu patit algun bloquieg lector? Sí? No? Què vau fer per superar-lo? Heu llegit algun llibre dels que he mencionat?




: ) Us espero als comentaris : )














4 comentaris:

  1. Hola Aria,

    Doncs últimament estic igual que tu, tinc ganes de posar-me a llegir un altre cop, però tinc la sensació que mai m'hi poso. Seguiré el teu consell i quan pugui m'aniré a comprar un llibre que realment em vingui de gust a veure si supero aquest bloqueig.

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Buff és horrorós certament : /
      A veure si tens sort : )

      Petons <3

      Elimina
  2. Hola Aria ^^ Jo també porto setmanes amb un bloqueig lector...L'únic que vull llegir són llibres que ja he llegit i que sé que m'agradaràn *^^* Encara que també llegeixo manga, perque com que són molt curtets, es llegeixen ràpid. Per superar el bloqueig lector jo acostumo a no presionar-me gaire, perque si no encara és pitjor!

    Espero que t'agradi molt "Una llama entre cenizas" ^^ I que la tornada a les classes et vagi genial :D

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Doncs m'està encantant el llibre i ja gairebé el tinc acabat, és increïble, tot i que molt dur...

      Que et vagi també a tu molt bé el nou curs <3

      Elimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...