divendres, 7 de novembre del 2014

#2 Wrap Up Octubre

Hey Angels!

Avui us porto el el Wrap Up d'octubre. Pels que encara no saben el que és, consisteix en una entrada on resumeixo totes les meves lectures del mes i en dic una breu opinió.
Tremolor és el primer llibre d'una trilogia de la qual havia sentit opinions molt diverses. La veritat és que és perfecte per llegir sobretot aquesta època de l'any en que el fred està aquí però encara no al 100%. Com passa a les trilogies el primer llibre sempre sol ser bastant introductori, la veritat no ho sé amb certesa ja que encara no he llegit els següents, però espero fer-ho d'aquí poc. Una història d'amor molt tendre. El que més m'ha agradat és que m'ha fet agafar fred ( els que ja us heu llegit el llibre ja m'enteneu) m'ha fet tremolar. Per la sinopsi vaig entendre que la història aniria per un altre camí i això va fer que no fos el que esperés, però de totes maneres em va agradar. ( Teniu la ressenya aquí)

2. Caçadors d'ombres: Ciutat d'Ossos
D'acord, aquest llibre no entra ben bé al Wrap Up ja quu és una re lectura a mitges... Aquest me'l vam regalar ara farà un any, el vaig llegir em va agradar ( si no recordo malament) però mentre el llegia vaig veure la pel·lícula, així que em vaig fer un embolic, després no vaig poder aconseguir el següent fins cinc mesos després i no me'n recordava de res, així que he perdut el fil d'aquesta saga. Vaig decidir tornar a rellegir el primer llibre per continuar bé amb el segon, però no vaig arribar gaire lluny...
-sense puntuació-

3. Cuatro
He adorat cada paraula d'aquest llibre, simplement em moria de ganes de llegir-lo, ja que la saga Divergent ha sigut massa per a mi. Tenia moltíssimes expectatives sobre aquest llibre i s'han complert. M'ha encantat poder veure aquest passat i aquesta faceta del Cuatro que no coneixia. Tot i que sabia que era molt finet el llibre el vaig disfrutar moltíssim, si us heu llegit la trilogia, ha de ser lectura obligatòria. M'esperava l'escena de la nòria narrada des del punt de vista del Cuatro ( ja que la portada reflecteix una nòria) i que no hi fos em va decepcionar una mica ( no sé on ho devia haver llegit que sortiria). Una de les coses que e va confondre i "enfadar" és Spoilers del llibre Cuatro és la veritat sobre com el Cuatro va descobrir que la seva mare era viva, em va desconcertar bastant, perquè no sabia si jo ho recordava malament o era així i punt. Fi Spoilers


Cal dir que aquest llibre és meravellós? Més li valia estar a l'altura després d'aquell final d'infart! Tenia els meus dubtes sobre si m'acabarien de convèncer el Daemon i la Katy separats però sense cap mena de dubte *_*. Atenció a partir d'aquí hi han Spoilers d'origin! M'encanta els nous elements que s'han afegit, tan els personatges com la trama. M'encanta tot el tema dels originals i els ulls liles i... simplement és perfecte, no m'ho esperava per res del món! Fi spoilers! Si no heu llegit la saga lux us la recomano, l'heu de llegir... és fantàstica! Podeu veure la resta de la meva opinió a la ressenya que vaig fer, fent click aquí.



5. La veritable confessió de Charlotte Doyle
Aquest és un llibre que vaig haver de llegir per classe de català i la veritat és que m'ha agradat bastant. Tot i que li costa avançar a l'acció i la trama interessant ( i li costa molt ) és un llibre entretingut, i molt ben documentat. Tot i que per la sinopsi em vaig imaginar una història totalment diferent el llibre m'ha agradat igualment. Tot i que no és res de l'altre món, el final m'ha fet emocionar, perquè com he dit triga fins que passa l'acció que volem que passi, tal com diu la sinopsi. El millor de tot el final.

La meva lectura actual és Amanecer Rojo la primera part d'una trilogia distòpica, una de les noves apostes de l'editorial RBA, tot i que és una lectura molt densa i m'està ocupant molts dies, l'estic disfrutant molt. 

Quines han sigut les vostres lectures d'aquest mes? Heu descobert algun llibre?

:) Us espero als comentaris :)




1 comentari:

  1. a mi origin em vaa agradar moolt tinc moltes ganes de que sorti el següent!

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...