dissabte, 16 d’agost del 2014

10 Llibres que has de llegir abans de morir

Hey Angels!

Avui us porto els...



1. Harry Potter per tot el que em va ensenyar i els bons moments que em va fer passar llegint-lo i mirant les pel·lícules. 

2. Crepúscle perquè d'alguna manera em va fer sentir part de la història, una Cullen més.

3. Els Jocs de la Fam per tot. Perquè crec que tothom a de gaudir de les aventures de la Katniss i el Peeta.


4. Allà on els arbres canten perquè sense cap mena de dubte la millor història d'amor i el millor final llegit.



5. Memòries d'Idhún per el meu Christian, però també per la Victoria i el Jack, que em van omplir i introduir al món de la literatura juvenil. 


6. Las Ventajas de ser un Marginado per totes aquelles cites que em van fer pensar i reflexionar sobre l'amor, l'amistat i la vida.

7. Obsidian perquè ha sigut el llibre que m'ha fet riure més.


8. Divergent per la valentia i força que em va fer sentir.


9. Wonder per ensenyar-me el que veritablement importa. 


10. A dos centímetros de ti perquè m'ha ensenyat el veritable valor de l'amistat i, que a vegades entre l'amistat i l'amor només hi ha un pas molt petit. 


Ja sé que només són 10, però aquest llibre hauria de ser lectura obligatòria a totes les escoles, estic parlant de... ( ja ho sé que és caure al tòpic del moment, però ...)

11. No està Escrit a les Estrelles perquè em va omplir de vida i, on vaig poder descobrir un amor etern i infinit que mai ningú oblidarà. 



Quins llibres hi afegirieu? Per quin motiu? Quin llibre NO posarieu?

:) Us espero als comentaris :)


2 comentaris:

  1. Jo em tatuaria OKAY? OKAY de No esta escrit a els estrelles

    ResponElimina
  2. Eiiii!!! Una altra fan dels finals de la Laura Gallego :) <3

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...