divendres, 13 de novembre del 2015

Top 10 Finals més èpics

Hey Angels!

Avui us porto una entrada sobre ELS 10 FINALS MÉS ÈPICS que he llegit. Només nombraré els títols, perquè sinó seria una entrada plena de spoilers que probablement ningú podria llegir sencera.
Per finals èpics em refereixo a aquells que m'han emocionat més, els que presenten un gir argumental que em van deixar amb la boca oberta i els que personalment crec que els escriptors van saber tancar millor.
Sóc conscient que l'entrada és molt curta però suposo que, com molts de vosaltres, estic d'època d'exàmens així que no tinc el temps que desitjaria. Encara que no sigui tan llarga com les habituals, m'ho he passat molt bé fent-la! Espero que us agradi : )

Allà on els arbres canten, Laura Gallego. Lleial, Veronica Roth. Mentiders, E. Lockhart. No miris enrere, Jennifer Armentrout. Una Llama entre cenizas, Sabaa Tahir. Confess, Colleen Hoover. Crónicas de Fortuna 2, Javier Ruescas. El Corredor del Laberinto, James Dashner. En Flames, Suzanne Collins.MA ENTRE CENIZAS


Llibres Ressenyats: 










T'interessa el que estàs llegint? Subscriu-te per no perdre't cap post! És Gratis!



3 comentaris:

  1. Leal té un final massa épic, potser el més espectacular que jo he llegit. Pero personalment, em va agradar molt.
    Un petó

    ResponElimina
  2. Wooow! Quin top 10 mésèpic! En serio, m'ha encantat. Jo ara també estic d'examens però m'ha semblat molt bona opció fer una entrada així, curteta però amena i entretinguda. Bon post! Ens llegim, petons! ^^

    ResponElimina
  3. Uuuuuufff!!!! No mel's he llegit tots però els que si són fantastics. Ara que jo crec que te n'has deixat un d'importantissim!!!!! El de Harry Potter i les relíquies de la mort. Per mi és el millor, acaba com havia d'acabar.

    M'encanta el teu blog ;)

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...