dissabte, 24 d’octubre del 2015

Recomanacions d'Octubre

Hey Angels!

Aquesta és la primera entrada d'una nova sèrie de recomanacions mensuals on us explicaré les meves coses preferides del mes concret. Us recomanaré un llibre, una sèrie, una pel·lícula, un youtuber, un àlbum de música, una pàgina web i un truc/consell per a bloggers!


Un llibre... Mentiders de E. Lockhart (Fanbooks)

Aquest llibre el vaig llegir en anglès, perquè fins fa poc encara no havia sigut publicat en català o castellà. Si us voleu animar amb la lectura en anglès amb aquest llibre, haig de dir que no és gaire difícil perquè és curt i realista, però té una trama molt confusa i potser el que sigui amb una llengua estrangera us fa embolicar encara més el cap. 
Aquest llibre em va agradar molt, sobretot al final. Té una tensió constant. Jo crec que l'element fort de la novel·la és la intriga ja que tu et trobes com la mateixa protagonista. No saps res. D'aquí poc trobareu la ressenya al blog amb una opinió més detallada, però si us agraden els llibres amb misteri realista com "No Miris enrere", Mentiders segur que us encanta.


Una sèrie... Scream Queens

Primer anava a escollir Castle, perquè acaba de començar la nova temprada i m'està agradant molt. Però de Castle ja us he parlat en diversos posts així que em vaig decidir per Scream Queens. És una nova sèrie que ha començat aquesta tardor. Com podreu veure per la imatge (i pel títol) aquesta sèrie és una una mica terrorífica. M'agrada pensar que és una sèrie d'humor, ja que les situacions són tan absurdes i irreals, els personatges tan estúpids que arriben a fer gràcia.  
A Scream Queens hi podrem trobar diversos actors i actrius molt coneguts com la Emma Roberts, la Lea Michele, l'Ariana Grande, Nick Jonas entre molts altres. 
A la sèrie no es planteja un argument gaire original, però s'ha de dir que enganxa! Només dir que en alguns capítols és fa un abús de la motoserra... i no pas per tallar arbres...(Tampoc us espanteu ara, perquè diria que és a partir de 13 anys)
Una saga de pel·lícules... Star Wars

No sé si havia mencionat alguna vegada que m'encanta Star Wars. Des de la primera vegada que vaig veure les pel·lícules quan tenia 11 anys fins ara que les he tornar a veure totes altre vegada. M'agraden moltíssim i com alguns suposo que sabreu, fa uns dies va sortir el tràiler definitiu de la setena pel·lícula que s'estrena al 18 de Desembre. 
Si no les heu vistes, de debò mireu-les perquè són fantàstiques, són tot un clàssic. És cert que són llargues, però que no us faci mandra perquè valdrà la pena, i molt! 
Jo ja estic fent el compte enrere de "El despertar de la Fuerza" (La setena pel·lícula) des de fa mesos! Avui falten 54 dies!


Un àlbum... Revival (Selena Gomez)

Durant aquest mes he estat escoltant moltíssim el nou àlbum que ha tret la Selena Gomez anomenat Revival i m'encanta! Quan vaig caminant cap a l'escola em poso les cançons, quan estic a la dutxa... a tot moment les escolto. 
M'encanta el nou so i es nota molt la seva millora en la tècnica vocal. Les meves cançons preferides (a part dels dos singles) són: Kill em with Kindness, Camouflage, Me & The Rhythm, Outta my Hands (Loco), Hands to Myself i Perfect.
Tinc la ressenya de l'àlbum feta, però encara no sé si la penjaré així que digueu-me, us agradaria saber la meva opinió més detallada sobre el nou CD de la Selena?
Un Youtuber... Caspar Lee   
Com a gran fan de Youtube, aquest havia d'estar en una de les categories de les recomanacions mensuals. El meu youtuber preferit és el Caspar, que fa vídeos random, que sempre em fan riure moltíssim. M'encanta el seu tipus d'humor i la relació que estableix amb els subscriptors per mitjà d'una càmera. Quan no sé que posar-me a fer, sempre miro algun dels seus vídeos i em treu una rialla (o unes quantes). Malauradament és de Sud Àfrica, així que els seus vídeos són en anglès. Si sou capaços d'entendre'l us el recomano moltíssim perquè segur que us encanta!      
                        
Una pàgina web... Rainymood.com

La pàgina web que us vinc a recomanar és Rainy Mood, per totes aquelles persones amants de la pluja. A mi personalment el so de la pluja em relaxa molt i aquesta web el recrea molt bé. M'encanta la sensació que em transmet, i ara que comença el fred em ve encara més de gust. 




Un truc per a bloggers...

Si quan poseu algun codi al CSS (Plantilla-Personalitza-Avançat-Afegeix CSS) no us va bé i els canvis o modificacions no apareixen al vostre blog, no és per cap error vostre! El que passa és que, moltes vegades a alguns blogs no els hi funciona (a mi em passa). Simplement hauràs de fer aquests canvis per una altre via, un pèl més difícil però que resulta sent el mateix. 
1.Hauràs d'anar a Modifica HTML
2.Fes click dins el quadre i pulsar Control+F. Posa al buscador que t'apareixerà: </b:skin>. (Ho trobaràs cap al principi de la plantilla)
3.Un cop fet això, enganxes el codi just abaix de </b:skin> i guardes la plantilla! 
Assegura't que tot ha quedat bé fent click a previsualització!

És un truc senzill, però molt útil i m'ha salvat la vida a l'hora de fer tots aquests canvis!



Això és tot angels! Espero que us hagi agradat aquesta nova secció mensual! 



Què em recomaneu vosaltres? Havíeu sentit a parlar d'alguna de les coses que he mencionat? Us és útil el truc per a bloggers? Què en penseu de les recomanacions? Coincidim en alguna?



: ) Us espero als comentaris : )









T'interessa el que estàs llegint? Subscriu-te per no perdre't cap post! És gratis!



2 comentaris:

  1. Hola Aria,

    Jo estic totalment enganxada a la serie de Scream Queen, avui m'he posat al dia i ja tinc ganes de saber la continuació!! I el Caspar Lee, jo també el segueixo i m'encanta la relació que té d'amistat amb el Joe i l'Oli, són super divertiits!

    Petoons!!

    ResponElimina
  2. Hola Aria!

    Jo sóc super fan de Star Wars, m'encanta! Moltes gràcies pel truc, de moment no el necessito però si tinc algun problema amb el CSS faré servir el teu truc.

    Petons <3

    Joana

    ResponElimina

Hola!
Comentaràs? Moltíssimes gràcies : )
-Recorda que tothom és lliure d'expressar la seva opinió, però sense faltar el respecte en cap moment!
-Està permès posar l'enllaç de la teva pàgina web, sempre que no sigui un comentari únicament de SPAM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...